Sametis diskutē: Pelnīšana pat uz Aizgājējiem
-2
Šīs rindas top saistībā ar Mārtiņa Freimaņa 'dvd' – jeb koncertu ierakstiem attiecīgajā formātā. Kas nāk klajā šajās dienās. Visumā netaisos tagad ķidāt piesauktā Aizgājēja mūziku vai lietas "ap to". Vienīgi dažas pārdomas vispārējā kārtā rodas... jo Aizgājēju aiziešanas īsto brīdi uztvert: arī tas ir bizness. Vai Latvijas gadījumā vēlme pēc kāda biznesiņa.

Mākslinieki uz citu sauli aiziet dažādi. Vieni pēc gara mūža, kad jaunībā un briedumā skaļi paspīdēja ar mūziku, taču mūža nogalē nodziest. Un pēdējā gaitā izvada pa klusām un vien dažu radinieku pavadībā. Citi Aiziet pēc "live fast and die young", t.i. caur dažu skaļu dziesmu un garu bohēmu, kas neizbēgami reducējas alkoholismā un narkomānijā. Tad pēc Aiziešanas publika drusku paraud, bet pēc neilga brīža jau metas citu vēl pagaidām dzīvojošu mūzikas varoņu apskāvienos. Bet ir daži pasaulē, kuri dzīves laikā rada harizmu un auru: kas pašus it kā piepaceļ debesīs, un pasarg dies' , kad kāds viņus aizskars. Ikonas- vienvārdsakot. Ikonas taču arī mirstīgas, un tad uz miršanas procesu iespējams pat nopelnīt.

Kurts Kobeins, Džimijs Hendrikss un vēl un vēl... Fredijs Merkurijs... un mūsu Mārtiņš Freimanis. Tas ir patiesi ģeniālu mūzikas menedžeru piegājiens, uzminēt attiecīgi aizbilstamo mākslinieku auras piepacēlumu, un uz tā pamata cirst savu biznesu. Kamēr attiecīgais mākslinieks vēl dzīvam esot nav sačākstējis un aizgājis kādos neceļos (nodzēries, novecojis ģīmī ar krokām ap uzacīm – kuras vairs nevar noslēpt nekāda kosmētika...). Miršanas lieta- lai arī publiski raudam – tomēr ir pateicīga lieta. Mākslinieks reizēm šādi izglābjas no sava "rieta stundas". Vienmēr paliktdams jauns un visiem atmiņā ar harizmu, kas "iecementējusies" Aiziešanas brīdī.

Mākslinieks pārceļas uz Citu Sauli, bet Zemes virsū kāds palicis menedžeris vienatnē (publikas priekšā nevar, tad tikpat publiski jāraud...) berzē rokas. Jo tai brīdī it kā pats no sevis – aug aizgājēja mākslinieka albumu pārdotās tirāžas, un vispārējie reitingi. Un būtu no komerc-viedokļa grēks šādu iespēju garām laist. Tieši tamdēļ jau pieminētā Džimija Hendriksa radinieki visas ģimenes kopainā laicīgi pārķēra līgumus no kādām tur mūzikas izdevniecībām, labi sajēgdami- nav ko citu kabatās atstāt naudu.

Ja pasaulē piesauktie mākslinieki – aizgājēji pelna riktīgi un reizēm vairāk nekā savos gados vēl pa Zemes virsu bradājot, tad Latvijā vismaz ir kāds meģinājums izdot piemiņas koncertu, piemiņas albumu. Sarīkot piemiņas koncertu. Lai arī viss lielākoties notiek it kā labdarības labā, bet lai man nestāsta- ka tur neviens nepelna. Ne apskaņotāji, ne halles iznomātāji, ne apgaismotāji, ne attiecīgā 'dvd' izdevēji. Tas taču ir izdevīgi, lai arī zem publisko asaru deķa.

Nu jā – tādas pārdomas...
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
-2
Bļeģ - zajebaļi tie popperi. Un Freimanis liekas retardēts daunis kā pirms, tā arī pēc nāves.
+6
^^
"Lai arī viss lielākoties notiek it kā labdarības labā, bet lai man nestāsta- ka tur neviens nepelna. Ne apskaņotāji, ne halles iznomātāji, ne apgaismotāji...."

Atļaušos šoreiz Raitim nepiekrist.
Nevajag jaukt putru ar kāpostiem. Arī apkopēja un garderobiste šādā pasākumā pelna savu algu. Pasākumā nodarbināto algas, telpu un aparatūras īre, reklāmas izdevumi utt. sastāda pasākuma IZMAKSAS, un to par brutālu "uzvārīšanos uz miroņiem" nevarētu nosaukt.

Cits jautājums ir par starpību starp pasākuma ieņēmumiem un izdevumiem - PEĻŅU. Kur tā tiek novirzīta, tas jau ir uz katra konkrētā rača sirdsapziņas :)
+1
Anyway, ieguvēji ir visi.
p.s. Cilvēks dzīvo tikmēr, kamēr viņu (kāds) atcerās.
0
kad tad to koncertu lai laiž klajā ? ja jau materiāls gatavs, tad tik muac ārā. Pāris nedēļas pēc nāves būtu nesolīdi, bet tagad tak pofig. mūzikas bizness tāds pats bizness tik ir, kā visi citi.
+6
Ja šī pieminēšana notiek ar cieņu pret aizgājēju (un šajā gadījumā viss liecina, ka tā arī ir), tad — kāpēc gan ne! Freimanis, lai arī dreijāja pavieglu mūziciņu, tomēr tā bija no pavieglā gala viena no saturīgākajām. Tad jau mēs varētu bļaut, ka veco Death albumu pārizdošana arī ir nezin kāda zaimošana pret Čaku — bet visiem redzams, ka ir tieši otrādi: Death vecais menedžeris cenšas, ko prot, lai par Death mantojumu (un domāju, ka šeit vietā ir tieši šis vārds!) uzzinātu tie, kas savulaik vēl pat piedzimuši īsti nebija astoņdesmito beigās. Ka viņš par to saņem algu — tas jau ir tikai normāli, katrs darbs, ja veikts profesionālā līmenī, ir pelnījis atalgojumu.

Kas attiecas tieši uz mūsu mūziķu aiziešanu pie tēviem — Grodumam arī tika izdots piemiņas albums «Nezāle neiznīkst!», tāpat arī Freimanis diez vai sāksies kapā griezties otrādi, ja viņa dziesmas tagad iznākušas citu izpildītā DVD. Labi, es nebiju Freimanim nekāds draugs, bijām vien tādi virspusēji paziņas, tomēr man liekas — ja viņu atceras ar viņa darbiem, nevis, teiksim, bezgalīgu skandalēšanos vai kaut kādiem geju mājieniem, tad viss ir apmēram tā, kā arī tam vajadzētu būt! :)
+1
kā vilku piemin:

A remixed, re-mastered version of DEATH’s 'The Philosopher', taken from the forthcoming re-issue of Individual Thought Patterns, has been posted online now via the official Death Facebook page: www.facebook.com/DeathOfficial?v=app...

As previously reported, Death’s legendary 1993 album, Individual Thought Patterns will see it’s official re-issue on October 25th in North America, October 28th in the Benelux / Germany, and October 31st in the UK and rest of Europe. The follow-up album to Human, Individual Thought Patterns has been remixed by Alan Douches and re-packaged to include a second and third bonus disc worth of previously unreleased demos and a full live set recorded in Germany during a 1993 European tour. Also included on the third bonus disc exclusive to this re-issue are rare riff tracks from the Chuck Schuldiner archives.

The tracklisting is as follows:

Disc 1: (classic re-mastered ITP album)

01. Overactive Imagination
02. In Human Form
03. Jealousy
04. Trapped In A Corner
05. Nothing Is Everything
06. Mentally Blind
07. Individual Thought Patterns
08. Destiny
09. Out Of Touch
10. The Philosopher

Disc 2: (Live In Germany - April 13, 1993)

01. Leprosy
02. Suicide Machine
03. Living Monstrosity
04. Overactive Imagination
05. Flattening Of Emotions
06. Within The Mind
07. In Human Form
08. Lack Of Comprehension
09. Trapped In A Corner
10. Zombie Ritual
11. The Exorcist ("Individual Thought Patterns" studio outtake)

Disc 3: (Four-Track Demos - Chuck & Gene - December 1992)

01. Overactive Imagination
02. In Human Form
03. The Philosopher
04. Trapped In A Corner
05. Individual Thought Patterns
06. Jealousy
07. Nothing Is Everything
08. Destiny
09. Mentally Blind
10. Out Of Touch
11. In Human Form (Chuck's Riff Tape - 1992)
12. The Philosopher (Chuck's Riff Tape - 1992)
13. Trapped in a Corner ( Chuck's Riff Tape - 1992)

Pre-order options and additional release information can be found here: www.relapse.com/individual-thought-... .

www.emptywords.org/NEWS.htm
0
Dzirdot par Death albūmu re-issue pārņem tikai pozitīvas emocijas. Visu cieņu.
+3
Ar "jeb" atdala divus vienādus jēdzienus, nevis iespraudumus.
Teikumu nedrīkst sākt ar "kas" un beigt ar punktu.
Pēdiņas izmanto citātiem, nevis intonācijai.
Kolu izmanto uzskaitījumiem un savrupinājumiem, nevis vienkārši frāzes paspilgtināšanai.
Ja teikumu sāk ar "vai", tam, visdrīzāk, jābeidzas ar jautājuma zīmi (ja vien "vai" nav lietots kā izsaukuma vārds).
Ar saikli "pa" apzīmē vietu, nevis veidu ("pa ceļu" der, "pa klusām" neder).
Un tas ir tikai izlasot pašu sākumu...

Es ļoti atvainojos, sakāpa.
-1
Satversme: 100. Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību […]. Cenzūra ir aizliegta.

Šo derētu atcerēties arī visiem «gramatikas nacistiem»!!!

Teikumus drīkst sākt un beigt, ar ko grib.

Zīmes arī drīkst likt, kā un kur grib.

Kāpēc? Tāpēc, ka domas skaidrību un uztveramību nenosaka vis skrupulozu gramatikas normu ievērošana, ko izdomājuši kaut kādi murminologi, bet gan domas izteiksmes spēks. Sevišķi rakstītā tekstā,kur iet nost visas balss izteiksmes nianses, intonācijas un žesti, mīmika.

Es ļoti atvainojos, sakāpa.
+1
^ Ja nu kaut kur tās gramatikas normas noder, tad drīzāk tieši rakstītā tekstā.
^^ Par teikuma sākšanu ar 'kas' - mazliet par traku, manuprāt. Var taču beigt garu iztirzējumu ar teikumu: "Kas arī bija jāpierāda." Vai pameklējam piemēru tautas apcirkņos: "Kas augstu kāpj, tas zemu krīt."
+3
Teikumu var sākt ar "kas", ja teikuma sākumā ir palīgteikums, kā Jelgab minētajā piemērā. Diemžēl mode rakstīt plikus palīgteikumus gan visai plaši ieviesusies pēdējā laikā. Kas ir ne tikai nepareizi. Bet arī tizli izskatās.
+1
Nesen vienā dzeršanā izcēlās disputs starp «gramatikas nacistu» — džeku, kurš strādā Valsts Valodas Centrā (WC) par valodas tīrības inspektoru, un RSEBAA pasniedzēju, kurš māca TV produkcijas režiju. Pēc nejēdzīga kašķa pārējiem dzerstiņa dalībniekiem (ķīmiķe, rakstnieks, ekonomikas žurnālists) radās versija: tieši «gramatikas nacisti» ir tie, kas bremzē cittautiešus apgūt valsts valodu, jo — ja viņiem valsts valodas pārbaudēs VVC piesienas par katru sīkumu, tad ar laiku nolaižas rokas un piegriežas.

Kaut kā tā.
+2
Nemaz necentos sākt gramatikas diskusiju tagad, vienkārši man šausmīgi griež un rīvē viss tas, ko redzu pirmajā postā. Tas vienkārši tāds nacisma paveids, neievērojiet un turpiniet, ko sākāt! :-)
+1
^^ es nekad nevienam nepilsonim nesienos klāt par gramatiski neprecīzi latviešu valodu, jo latviešu valodas iemācīšanās vien jau ir atzīstama. Žurnālisti un publiskajā telpā pazīstami latviešu autori gan ir cita lieta...
0
Nu labi, tad šoreiz piedosim… :D
-4
WOOW. Visumā man labs pārsteigums, ka šajā ielokā kāds zina klasisko gramatiku. Jāatzīstās- Endzelīna vārdnīcu neesmu studējis. Visu cieņu šim Aizgājējam, bet minēto vārdnīcu arī turpmāk nelasīšu. Tāpatās man pārskatāmā nākotnē nebūs laika nodarboties ar Jēzus un Ļeņina lietām ;)
+2
ļoti patīk Valda komentārs. tas viss tiešām ir uz katra paša sirdsapziņas. tāpēc, ka autors miris, mūzika nav jāliek zārkā kopā ar viņu. pazīstu meiteni, kas organizēja pavasarī koncertu izmantojot M.Freimaņa vārdu un ideju, vācot naudiņu suņu patversmei. neuzvārījās viņa ne plika graša, pat telpas bija ziedojums, katrs savu darbu ziedoja. izmaksas samazinātas līdz minimumam, faktiski tiešām tik cik latvenergo un apkopēja.
0
No otras puses- zināmas skumjas, ka Freimaņa vārds jālieto- lai segtu citu cilvēku neizdarības.
0
Un mūzikas nemateriālo daļu zārkā nemaz tik vienkārši nevar ielikt, tā tā vai citādi dzīvojas arī pēcnācēju prātos. Protams, laika gaitā tā izzūd gan... transformējoties jaunos stilos un dziesmās. Izņēmums ir gadījumos: ja Aizgājējs sacerējis ko nošu laukā, un ne ar vienu nav padalījies.
+1
Īsti nesaprotu, kas topika autoram netīk? Vai varbūt tīk?
+3
manas pārdomas par šo tēmu : www.youtube.com/watch?v=IlV7RhT6zHs...
+2
pareiza valodas lietošana un rakstīšana nav nekāds nacisms. kā tad jūs varat pārmest, piemēram, LV dzīvojošajiem krieviem, ka viņi nemāk runāt un rakstīt latviski, ja jau paši latvieši daudzi to neprot?
+1
ā - nu un kāda starpība, ja kādam mūzikas izdevējam tagad tiek nedaudz vairāk naudas? tas jau nemaina M.F. nāves faktu. stulbi ir tie gadījumi, kad kādu nogalina tāpēc, ka tas paver iespēju saņemt mantojumu / iespēju pelnīt.
0
Sameti, par Endzelīnu/Mīlenbachu gan jau arī te piesietos, ne visiem patiktu tie ŗ, ō un ch. :)
0
''ō'' man pašam patīk palietot, bet ''ŗ'' lietojums gan nav izcirsts.
+3
ŗ pielietojumu zinu tik bērnu pantiņā - jūŗas kŗupim gŗāvī gŗūti.
+4
Zemi aŗ ar arklu. Vairāk te:
youtu.be/PmeB4Fgyq5E...
0
paldies, labs klips!
+2
Paldies, šis klips man tagad liek meklēt vārda "pisistrāts" nozīmi :)
-2
Mīksto "r" mana vecmāmiņa vēl lietoja ikdienā (pati jau gan tagad aizgājusi atpakaļ uz Neredzamo pasauli caur Melno sienu)... tas tā. Bet šeit pamanīju agrāk nepamanāmo - salīdzinājumam: sākām runāt par gaļu, bet beidzām par gumijas zābakiem ;)
0
Īsti nesaprotu, kas topika autoram netīk? Vai varbūt tīk? - es tikai fiksēju patieso situāciju ;)
0
Diskusijas summa: sūds par to Freimani, tagad par gramatiku jādirš!
0
Var jau arī nodarboties gramatikas defekāciju (defekācija - tā ir nesagremoto atlieku izvadīšana no organisma =>tas tā garāmejot un zinātnsiki pie pluktanieciskā vārda "d*šana" aizvietošanas), varbūt es arī ko jaunu uzzināšu ;) Man nav iebildumu.
0
Bet jebkura "summa" dažos apstākļos var izveidoties par jaunu "saskaitāmo" (mūsu gadījumā - par jaunu diskusiju).
0
Mincītim-> tās tomēr ir Britnijas Spīrsas pārdomas:)
0
Atļaušos šoreiz Raitim nepiekrist.
Nevajag jaukt putru ar kāpostiem. Arī apkopēja un garderobiste šādā pasākumā pelna savu algu. Pasākumā nodarbināto algas, telpu un aparatūras īre, reklāmas izdevumi utt. sastāda pasākuma IZMAKSAS, un to par brutālu "uzvārīšanos uz miroņiem" nevarētu nosaukt.
===========
Un atbilde Valdim--> šķiet, jau pieminētais MFreimanis kādā intervijā pirms padaudz gadiem sacīja: ka esot atteicies uzstāties pāris labdarības pasākumos vien aiz tā iemesla-> ka tikai mākslininieki algas vietā "tēju" saņem, kamēr visi gaismotāji pelnās pa pilnam. Un apskaņotāji arī. Un vēl daži citi. Protams, kas vienam ir "izdevumi-izmaksas", tā barikādes pretējā pusē esošiem - ir peļņa. Bez tam Latvijā pie šaurā tirgus ar maziem iedzīvotāju daudzumiem - brutāla uzvārīšanās uz miroņu zārkiem nav iespējams, taču par "piecīti" jau varam pacensties gan.
0
Kā var nepamanīt, ka te katra tēma aiziet pilnīgā oftopikā?
-1
Ar mainīgām sekmēm cenšos turēt "topikā"... bet ziniet, kā ir - kad vēl neesam līdz galam iemācījušies diskusijas kultūru? ;)
+2
pajāt diskusijas kultūru - trollinga kultūra ūber āless
0
Labi uzasināts cirvis tāpatās visu saliks pa vietām :)
+6
Ja jau par tēmu - man par to, kas pelna, kad kāds nomirst, ir diezgan vienalga. Tāds bizness. Zārciniekam jau ar neviens nepārmet (štelle cita, bet apstākļi tie paši - kāds nomirst, un kāds no tā pelna).

Problēma ir tajā, ka mirušie tiek automātiski glorificēti. Visi cilvēki pēkšņi paliek par tādiem faniem un mūžīgajiem pielūdzējiem. Man tā izskatās pēc tādas sick twisted modes lietas - kad kāds nomirst, izlikties par aizgājēja kvēlu pielūdzēju. Un tādi "pielūdzēji" jau arī ir tie, kas visādus "aiziešanas pasākumus" apmeklē. Savējie paraud un iededz svecīti, nevis iet twitterī un raksta "kā man pietrūkst Mārtiņš Freimanis WAAAH WAAH"

Vienmēr, kad nomirst kāds kaut cik zināms cilvēks, es jau saprotu, ka tuvākās divas dienas VISĀS informācijas telpās būs tikai viena vienīga tēma.
Stīvs Ērvins nomira - visi pēkšņi aizmirsa, kā izrēca austrāliešu akcentu un mūžīgās skriešanas pakaļ krokodiliem
Eimija Vainhausa nomira - visi aizmirsa viņas narkotiku skandālus un to, kā visi vemstījās no viņas pretīgajām bildēm dzeltanajā presē
un mans mīļākais piemērs - Maikls Džeksons, kuru dzīves laikā cilvēki tā vien mācēja kā par pedofīlu un plastisko operāciju narkomānu saukāt

It kā jau saka, ka par mirušiem sliktu nerunā, bet es gan pieturos pie uzskata, ka par mirušiem var teikt tieši to pašu, ko par dzīvajiem, ja vien tas atbilst patiesībai. Tā liekulība, ka dzīvam spļauj virsū, bet mironi ceļ debesīs gan ir pilnīgi debīla.
+1
Spļaujot dzīvam virsū , pastāv teorētiska iespējamība, ka cilvēks , iespējams, sapratīs, ka tā darīt nav labi un labosies , savukārt aizgājušam cilvēkam vari spļaut, nespļaut , viss būs tā , kā tas bija , līdz ar to, kāpēc kurināt lieku negatīvismu , ja var vienkārši atcerēties, ko pozitīvu ir devis šis konkrētais cilvēks pasaulei. Protams, ir tādi , kam patīk atcerēties to negatīvo un jūsmot par to , bet tas jau ir cits stāsts.
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Jubilāri
MEDIEVAL (19 gadi)
Sedmenc (15 gadi)
Racējs (1 gadiņš)
Viskas