Matt Barlow atgriežas!
Bijušais Iced Earth vokālists Metjū Bārlovs (Matthew Barlow), kurš pameta grupu pēc albuma Horror Show, lai iestātos policijas dienestā, ir piekritis kļūt par dāņu power metal grupas Pyramaze dziedātāju.

14.04.2007 - Matt Barlow joins Pyramaze

Statement from Michael Kammeyer:

I'm very happy to finally announce our new singer.
Matthew Barlow (former vocalist of the American metal band Iced Earth) will be taking over the job as Pyramaze vocalist. I've been in dialogue with Matt about his comeback for a few months now, and after we've been getting to know each other better and doing a few test demos where Matt has re-recorded a couple of our old songs, we've come to the conclusion that we are a perfect match. I've always regarded Matt as one of the very best voices in metal, and i was (as any other fan of his incredible voice) saddened by his departure from the metal scene a few years ago. Therefore I'm proud to say that Matt is back, stronger than ever, and from now on officially a part of the Pyramaze Fellowship.

www.pyramaze.com/index1.php...
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
Suppppeeerrr!
sitas vis uz labu
jā šī ziņa jau ceļo pa n-tajiem forumiem. bet neesu tik pārliecināts ka Barlow būs tas labākais aizvietotājs Lance King. tomēr ļoti atšķirīgi vokāli. manuprāt Pyramaze nāksies bišk pamainīt savu stiliņu. bet nu redzēs kas te iznāks, būs jau vispār baigi grūti pēc ģeniālā Legend Of The Bone Carver.
līdzīgs gadījums ar vokālistu maiņu tālu jau nav jāmeklē, skat kas iznāca kad BloodBound nomainīja Urban Breed pret Michael Bormann, totāli garām!! Michael jau nav slikts vokālists, bet nu galīgi nepiemērots mūzikai ko spēlē BloodBound, vot tā.
Super ziņa, man gan šķiet ka Barlovs Pyramaze ir kā radīts, viņi spēlē kārtīgu true Power, tā ka ar Barlovu varētu skanēt kā "Burnt Offerings". Tas būtu fantastiski.
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Jubilāri
daemon_dawn (16 gadi)
Skuja (11 gadi)
skru (9 gadi)
Viskas