Aizejošais gads
Pastāstat dažas interesantas epizodes no aizejošā 2014.g.
Man
1. Beertrips ASV. Palielīties nevaru, jo patika 50/50 (nekad nezini, ka kas garšos un cik ko ņemt).
Arrogant Bastard Ale palika atmiņā kā arī Founders Breakfast Stout + mūsu pašu Pola plombīrs.
2. No rīta labs laiks. Uz Koknesi (ar vilcienu). Tad ar velo (MTB) uz Ērgļiem un no Ērgļiem atpakaļ uz Rīgu.
3. Diena, kad aizgāju no darba, un, kad atradu (jaunu) darbu :-)
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
Man arī ir trešais punkts - zaudēju darbu, atradu darbu.
Ieliku ķeksi "Nerādīt šī lietotāja komentārus" creative_77 profilā :D
Intar, nespokojies. Nāc ārā :D
1. viss ir pilnīgā dirsā
Neticu, ka no 365 gada dienām nav vismaz 3 pozitīvu momentu ;-)
Varbūt, bet tie paši ir dirsā.
Par teicienu "pilnīgā dirsā" tomēr var pafilosofēt. Protams, ir brīži, kad tu jūties dirsā, neviens tevi nevar pārliecināt, ka tā nav un arī ļaudis no malas ir spiesti atzīt "Jā, puis, tu esi dirsā!" Bet! "Pilnīgā dirsa" - tas velk uz zināmu absolūtu. Izklausās - tu esi tādā dirsā, ka lielākā dirsā vairs nevairs nevar būt. Jā! Tā ir abolutā, pilnīgā dirsa! Tomēr, paiet laiks, gads, varbūt vairāk, un tu esi spiest mainīt savu viedokli, jo konstatē, ka dirsas melnākais punkts vēl nav sasniegts un tas, kas iepriekš likās "pilnīgā dirsā" tomēr tāda dirsiņa vien ir.

PILLUM! Nākamis esot kazas (āža) gads. Tas jau pa daļai tāds Seitana lopiņš.
Vaude, kas par komentāru! Man mute ciet!
Dažas spilgtas epizodes:

1. Sadirsos ar priekšnieku & aizgāju no darba.
2. Uzsāku pamatīgu remontu savā mājā.
Pilnīgi(ā) nav sinonīms absolūti(ā). Tad jau pilnīgs Absolūts būtu absolūts Absolūts.
Tas jau ir mindfcking ;-)
Absolūts kļūst vēl pilnīgāks, ideālāks, dižāks Absolūts tad, kad Absolūtam klāt ir vēl uzdzeramais.
2014-ajā:
1. Visu gadu esmu bijis bezdarbnieks. Tagad izskatās, ka nākamā gada sākumā sākšu atkal strādāt.
2. Diezgan daudz izvazājos pa dzimto zemi. Skaista viņa ir, ja pārvietojas pietiekami lēni, lai būtu laiks skatīties.
3. Aizvadīts laiks saistošās sarunās ar vēl iepriekšējā gadā iepazītu cilvēku, ar kuru esam kļuvuši draugi. Sākumā viņš mani mēģināja iesaistīt savā grupā, bet tā kā ģitāru esmu atmetis, mums atradās arī citas kopīgas intereses.

Laikam tādi būs tie punkti, ar ko šis gads atzīmēsies citu starpā.
1) Jauna draudzene
2) Jauns darbs
3) Kvalitatīvi pavadīta vasara
Par tām pilnīgām dirsām - visu to filozofēšanu var reducēt uz veco labo teicienu "nāks lielāki sūdi, šitie aizmirsīsies". Abos gadījumos gan jāatzīmē pārliecība, ka lielāki sūdi / dziļāka dirsa ir neizbēgama.

Ja nu vien frāzē "pilnīga dirsa" ar "pilnīgu" nav domāts resns. Tad jau vēl nav tik traki.

Vispār iepriekšējā naktī (uz pirmdienu) redzēju sapni, kurš, jācer, nebūs pravietisks. Epizodes bija vairākas, savstarpēji it kā nesaistītas. Divas tās zīmīgākās bija šādas:

1) Es piestrādāju otru darbu par atbildīgo kādā komisijā, kas lēma, kurām sievietēm drīkst būt bērni, un kurām ne. Tur tika vispusīgi izvērtēts sievietes fiziskās un jo īpaši garīgās veselības stāvoklis, dzīves apstākļi, ienākumi, intereses un tā tālāk, un man bija jāsniedz atzinums - derīga vai nē. Šī pārbaude bija obligāta visām, turklāt neatkarīgi no tā, vai (un cik) bērni bijuši iepriekš. Biju spiests negatīvu verdiktu sniegt kolēģei tai pašā komisijā, par ko viņa, saprotams, bija diezgan satriekta. Uz jautājuma zīmes savukārt bija kāda cita, pazīstama sieviete.
2) Biju kādā augstā vietā, no kuras varēja redzēt līdz Baltkrievijai, un bija redzams, ka no tās puses jau pavisam tuvu pievirzījusies karadarbība. Bija labi saskatāma artilērijas šāviņu palaišana šajā virzienā... Meža aizsegus tīrīja nost grandioza izmēra robotu ierinda - tādi bišku garāki par kokiem, bet strādāja ļoti efektīvi. Viens gan taisni tobrīd samaitājās, laikam tika sašauts.
Bet vispār skatos, ka topā pārmaiņas darba frontē.
Lielākais 2014. gada prieks - redzēt dzīvajā Esoteric un ārpus LV otru mīļako grupu, kas nebija redzēta 10 gadus.
Lielākais 2014. gada prieks — esmu sagaidījis 2015…
Khe, par sapņiem runājot. Uz 7dienu redzēju sapni par asteroīdu vai tā atlūzu, kas pēkšņi virzās zemes virzienā un zināms, ka 100% sitīs, bet nav zināms kur tieši tikai zināms, ka trāpīs sauszemē un sacels putekļus gaisā uz pāris gadiem. Forša panika sākās un viss kļuva tik maznozīmīgs.

Bet uz 1dienu piedzīvoju n-tās katastrofas sākot ar masīvu vilciena avāriju, vairāku lidmašīnu krišanu, ēku brukšanu un viss tas man virsū, bet nosist nenosita :)
re kāds trakums notiek, kad Brūs Viliss aizgājis pensijā - nav kas Pasauli izglābs
+papildus mazajam businesiņam LV, paradījās frīlancera darbs globālā organizācijā Helsinkos/Madridē.
+beidzot tika sagaidīts Mūžameža lielais LP "nodzīvots līdz 2014tajam"
+atbrīvojos no dažādiem aizspriedumiem un stereotipiem
+nopirku teleskopu (tagad spēju jau atrast pāris zvaigznes/zvaigznajus, kuri(as) ir nosauktas par godu izcilām pļekk metāl bandām).

- (tipa nav)
^^ Bigijs tīri labi derētu nākamā filmu varoņa lomai Brūsa Villisa vietā. Divmetrīgais rumpis un dobjā balss kā reiz derēs!

Un tā… Dienā — čakls darba darītājs un mīlošs tēvs/vīrs, naktī Mārtiņš pārvēršas par spēkavīru apkaltos zābakos, kurš nesaprotamos ķērcienos izkliedz pasaules sāpes, nesaprašanos un nolemtību drūmi melodiskās dziesmās. Bet tagad viņš ir nosapņojis, ka Zemei uzbruks ļaunais varonis Assteroīds, kurš grib sarīkot Astroteroru. Mūsu varoņa pravietiskajam sapnim gatavs noticēt vienīgi viņa uzticamais side-kicks, teoloģijas lektors E. To izdzirdot, atkal sāk mainīties pārējie Frailty dalībnieki, apvainojot Bigiju un E. žūpošanā. Vai viņiem savā slepenajā laboratorijā Ganību dambja pagrabā izdosies atrast vienīgo īsto ģitāras un balss frekvenču kombināciju, kura spēj sašķelt gabalos Assteroīdu, kamēr tas lido no Saules puses un tāpēc nav redzams? Skatieties jauno grāvēju «Dzelzsrīkle: Trieciens no Pagrīdes»!
kheehe. Vai tu zini kas ir diena? Tā ir diena!! psc, ne? :D

Mja, bet vispār ko tik nenosapņosi uz Atlaidi pēc 7dienieka >:D
Ja par sapņiem - aizvakar sapnī ciemojos pie Ramazana Kadirova,viņš mani cienāja ar sviestmaizēm un apvainojās kad prasīju cūkgaļu.

A par tiem notikumiem
1.Jauns un pastāvīgs darbs (fukkyeaaah)
Un... ēēēē.. Aj,garlaicīgs gads.
2014.gadā
*)joprojām strādāju tur kur līdz šim, nostiprinot tik savas pozīcijas.
*)mājas remontdarbi (un turpināsies arī turpmāk)
*)paviesojos Barselonā- jauki tur, mūžīgais tuss.
*)...hm..hvz kas vēl tāds pa gadu minams. Vairāk nāk prātā lietas, kas nav izdarītas, kas bija ieplānotas. Piem., nomest dažu labu kg (kas vispār derētu lielai daļai trumetalistu), nopirkt jaunu mašīnu, tā arī uz Brutālu neaizdevos, un vēls simts dažādu citādu lietu :)))
pa lielam, vienīgā izmaiņa, ka šogad sanāca ''tūrismā'' pabraukāt pa 6 pilsētām - citādi no Vācijas tik piedirsti lauku redzēti, bet no Čehijas - alus apaļsūtnieks un Mazpisānu forts (tie Mazpisāni gan rullē un forts ir Vecrīgas lielumā) - tagad 2 jaunās valstīs pabūts
Par tēmu runājot, nekas tāds baisi bozitīvs nav bijis, negatīvs, par laimi, arī ne.
- arī pa ilgiem laikiem (kopš 2009. gada, ja neko nejaucu) sanāca aizbraukt kā tūristam (.t.i., ne festa ietvaros) kaut kur tālāk par Baltiju, uz jau minēto Barselonu un iepētīt, kas ir pa 8 gadiem mainījies.
- mājdzīvnieks uzradās, melna kaķa paskatā.
- Darba frontē ir pieredzes pieaugums un to apliecinošs papīrs, bet citādi nekas.
9 mēneši Holandē, iepazīts lērums lieliskāko ļaužu iz visu iespējamo nāciju pārstāvjiem. Katru nedēļu - kāds nozīmīgs rokkoncerts, vasarā, sezonas laikā - līdz 6 metal končiem dienā, kod kurā pirkstā gribi - visi sāp.
Nomainītas 4 darbavietas, priekšpēdējā no kurām nevarēju sadzīvot ar priekšnieci, kuru uzskatīju par gan intelektuāli, gan emocionāli inteliģentāko cilvēku, kādu sava mūža laikā esmu redzējis, bet šī mani uzskatīja par idiotu un maniaku.
Sakarā ar to tika pamests lieliskākais darbs un kolektīvs manā mūžā. Un uzaudzēta bārda. Kura izrādījās sirma.
Kopumā - visnotaļ pozitīvi. Beigu galā iegūts visdārgākais, ko neviens nekad nespēs atņemt - atmiņas, emocijas, pieredze, personības pārmaiņas, kas allaž ir uz labu.
Man šogad pa LV nobraukts gandrīz 8,000km, šodien vien 20km ;-)
Latvijas skaistā daba ir izbaudīta, ievārījumi savārīti, tagad var relaksēties gaidot jauno gadu.
Novēlu visiem, dāmām un kungiem labu veselību, un, lai nauda vienmēr turās makā! Priekā! :-)
es pa LV un nedaudz pa ziemeļ LT esmu tikai 3500 nominis ;(
Runā, ka esot interesanti Igaunijā ap Munameģi. Lietuvā paliek jaunā KŽ vieta (Žagarē). 3,500km ir ļoti labs rādītājs, pie tā pieturešos nākamgad ;-)
Mans gads īsumā:

Dirsā: Vecmutere nosvilināja pirti un saimniecības ēku ar visu metālmūzikas klausīšanās svētnīcu (saveicās, ka lielākā daļa CD bija ienesti mājā / Labi: Būs vien jābūvē vietā vēl krutāka

Dirsā: Tā arī apņemšanās atsākt nopietnāk spēlēt giču netika realizēta / Labi: Varbūt citi no tā tikai iegūs...

Dirsā: Izgāzās plāni vasarā apmeklēt dažus metālfestus / Labi: Atlika vairāk naudas alum

Labi: Beidzot saņēmos un nokārtoju autovadītāja apliecību / Dirsā: Tagad saprotu, kā ir būt šoferim, kad citi lopi var dzert

Kāpēc man patīk truemetal.lv, ka te nemelo, runā atklāti kā ir un te ...jā dzer alu! :-)
tiem, kas atceras Back to The Future 2.

9gag.com/gag/a8bvBXY?ref=fbp...
^visdrīzāk, ka lielos vilcienos tiešām te neviens nemelo, ir atklāti u.t.t. Tik jāatceras, ka virtuālā vidē visi tik un tā cenšas būt labāki nekā īstenībā.
It kā īstenībā visi necenstos izlikties labāki.
Vislabākais beigās izliekas tas, kas ne virtuālajā vidē, ne īstenībā neizliekas labāks. Tādā veidā, ar uzsvērtas pieticības palīdzību, viņš grib būt labāks par visiem tiem, kas tikai cenšas izlikties labāki!
Laimīgu jauno 2015.g!!!
Neizlikšanās esam labāku pār citiem ir izlikšanās par citiem labāku esam.
^^^Labi- noformulēšu savādāk- nevis cenšas būt labāki, bet izliekas labāki. >)
1) pisu maukas
2) pisu maukas
3) hmmm... umm... āmmm... ā, nu pisu maukas taču
heh, toties atnākošais gads neko nav mainījis fizioloģiskā īpatnībā, ka stiprgrādīgās dziras lietošana garantē bezniegu.
^tieši tas pats arī par stiprajām narkotikām
alķim tas saistīts ar asinsspiediena / pulsa paaugstināšanos, vai tas kaut kāds psiholoģiskais efekts?
Nu ko, jānovēl šejieniešiem Jaunajā gadā baudīt daudz kvalitatīvas dziras!
visi soļos marš uz Alus Celli un Beerfox !
Alkohols ir ļauna inde.
Pretīga, turklāt.
^ bet garšīga. Es domāju visīts, rums un balzāms. Šnabis gan ir pretīgs. Jebkurš
ļaunum ir jāiznīcina !

es alu dzeru, jo man ļotoi garšo. Citu (negaršīgo) alkoholu man ar varu ir grūti iebarot
Vakar mājās atradu puspudeli Absolūtu - pasmaržoju, gasndrīz apvēmos. Skaidrā būdams :D
Es personīgi alu nevaru dabūt iekšā. Ok, dažreiz karstā vasaras pievakarē vienu tērvetnieku varu izdzert, bet, ja izdzeru kādas trīs vai vairāk pudeles, tad man vāks - miegs nāk, galva dulla, slikta dūša utt. Tāpēc pieturos pie stiprajiem alkoholiem. No vīna vispār nākamajā dienā gribās sev lodi galvā ielaIST :D
sūdīgu alu dzer
Nē, esmu visādus izmēģinājis. Tērvetes Senču ir vienīgais, ko varu iedzert
bet es jau saku ...
Es, jūs, alus dzērājus ļoti apskaužu, jo pasākumos jūs 1. neaizlejat seju, 2. nenodzerat daudz naudas.

Tāpēc būšu tiešām pateicīgs, ja tu man ietieksi ahujennāko alu, ko es, kā alus nedzērājs varētu ar kaifu dzert.
es jau nezinu, kas tieši tev alus garšā nepatīk

Latvijas parastie jau ir prasti kā ceļgals - bez garšas un smaržas
vari aiziet uz Labieti un no katra lejamā (tagad ir 12) pa šotiņam pagaršot
Garša man patīk, bet man pēc trīs pudelēm paliek sūdīgi - nāk miegs, sāk sāpēt galva utt
Tev grūta galva, tev nevajag dzert alu. Dzer vīnu, atšķaidītu uz pusi ar skaidravota ūdentiņu.
Beidz ņirgāties. labi, ka man tiešām garšo visītis :D
2econd_Skin, šodien, plkst. 15:29

Haha, kāds naivums. Ok, sejas aizliešanas pakāpi tiešām ir vieglāk kontrolēt, bet nepavisam nav tā, ka nevarētu karuseļus dabūt. Ar to naudas nodzeršanu gan ir tā kā ir. Bleids varbūt nenodzer tik daudz, jo lielu daļu no patērētā sabrūvē pats par salīdzinoši zemu pašizmaksu. Pērkot garšīgs alus ir padārgs prieks, turklāt, kad ir pierasts pie garšīgiem aliem, lētie vairs negaršo.
Bez tam no lētā mīzalus kā reiz hlams nāk ātri, bet no kārtīga alus ne vella.
Neredzu atšķirību dzert alu pa 1EUR un 10EUR. Runā, ja laikus nepačurā ir problēmas ar nierēm. Tas pats kā dzert konjaku pa 3K. Par gaumēm nestrīdās...
^^ tas nu gan nav tiesa.
tev moška nē, bet man gan. Pie kam tas nav korelācijā ar alus stiprumu — lētos gaišos galva nepanes, un viss… Veicas tiem, kam tā nav :)
Neticu, ka no 5% lāgeriem var apreibt vairāk nekā no 10% imperiālajiem stautiem utml. Cita lieta, ka tie stiprie ir garšā piesātināti un tos piecus litrus vienā piesēdienā neizdzersi.
Taisni otrādi — lētais dzeras lēnāk, jo to garšu tak nevar dabūt iekšā!
Mani aizgājušā gada plusi nu pavisam kā skuķiem pienākas:
* Apprecējos
* Beidzot ieguvu Mag.Art.
* Piedzemdēju otru bērnu.

- Visu gadu nevarēju dzert alu. Un šogad spīd tas pats...
^ Apprecēsies otreiz vai piedzemdēsi trešo?
^:D
Barošu otro.
labi, ka man tiešām garšo visītis :D
----
O, savējais. Viskijs ir labs. Ja nebūtu tik dārgs...

Man alus ne visai. Nu labi, karstās dienās, Jāņos var, bet tad, kā te teikts, gribas ko labu, nevis Zelta vai Cēsu light. Pasākumos parasti ierodos ar auto, tālab nedzeru šā vai tā.

Gada hailaiti:
* Nopirku gana labu riteni un galīgi nolēmu, ka braukt ar to ir superīgi;
- Nometu 14 kilo svara (ja neskaita šīs gastrnomiskās ziemas holiday weight)
* Gandrīz tiku vaļā no otrā darba, bet tad mani pievilināja atpakaļ;
* Pārstāju apmeklēt Dinamo spēles.

citādi nekādu izmaiņu nav. Ja būtu kāda apņemšanās uz 2015., tad tā būtu iespēja izvēlēties labākus un interesantākus hailaitus.
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!