Best EMPEROR song ever
1. I am the Black Wizards

[6:16]

Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine. For the black hills consists of black souls, souls that already dies one thousand deaths. Behind the stone walls (of centuries) they breed their black art. Boiling their spells in cauldrons of black gold. Far up in the mountains, where the rain fall not far, yet the Sun cannot reach. The wizards, my servants, summon the souls of macrocosm. No age will escape my wrath. I travel through time and I return to the future. I gather wisdom now lost. I visit again the eternally ancient caves, before a mighty Emperor thereupon came. Watching the mortals "discovering" my chronicles, guarded by the old demons, even unknown to me. Once destroyed their souls are being summoned to my timeless prison of hate. It is delightful to feast upon the screaming souls
that were destroyed in my future. How many wizards that serve me with evil, I know not. My empires has no limits. From the never ending mountains black, to the bottomless lakes. I am the ruler and has been for eternities long. I am them. From the never ending mountains black, to the bottomless lakes. I am the ruler and has been for eternities long. My wizards are many, but their essence is mine. Forever they are in the hills in their stone homes of grief. Because I am the spirit of their existence. I am them. I am them. I am them.

All music by Ihsahn and Samoth.
All lyrics by Mortiis.

Recorded under the December Full Moon Anno 1992 at Studio S.
Produced by Emperor.

"He is the wind, He is the storm.
He is the woods, He is the roots.
Nobody will escape the Wrath of the Tyrant.
Forever the Beast shall wander the Earth."
- Mortiis, anno 1991

www.emperorhorde.com

>:)
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
KKā nesmuki sanāca:

Mightiest am I, but I am not alone in this cosmos of mine. For the black hills consists of black souls, souls that already dies one thousand deaths. Behind the stone walls (of centuries) they breed their black art. Boiling their spells in cauldrons of black gold. Far up in the mountains, where the rain fall not far, yet the Sun cannot reach. The wizards, my servants, summon the souls of macrocosm. No age will escape my wrath. I travel through time and I return to the future. I gather wisdom now lost. I visit again the eternally ancient caves, before a mighty Emperor thereupon came. Watching the mortals "discovering" my chronicles, guarded by the old demons, even unknown to me. Once destroyed their souls are being summoned to my timeless prison of hate. It is delightful to feast upon the screaming souls that were destroyed in my future. How many wizards that serve me with evil, I know not. My empires has no limits. From the never ending mountains black, to the bottomless lakes. I am the ruler and has been for eternities long. I am them. From the never ending mountains black, to the bottomless lakes. I am the ruler and has been for eternities long. My wizards are many, but their essence is mine. Forever they are in the hills in their stone homes of grief. Because I am the spirit of their existence. I am them. I am them. I am them.
es gan teiktu Cosmic Keys to My Creations and Times.
Now and forever till all eternity:
With Strength I Burn

Deep Green Dark Chaos
Blinded I run down these paths
By heart I know them
They lead to the searing cliffs
Stout they stand above the water's edge
Lifeless

And this is my foundation
Cold stone
Formed only by winds and time
How invulnerable
Lifeless

Ahh...
I have longed to be at one with this
Yet, the waters call my name

For once I wish to see
The entity behind the voice
The face of this seduction
The beauty of my pain

Am I blessed or am I cursed by thy presence...
What is my crime...
What is my deed...
Is this life my redemption
Shall I repent or proceed

I hate my flesh
It's dimension poisoned my soul with doubt
It made me question the essence of...
The "I"

Slaves are those of this world
Given freedom to lay chains upon The Master
The wolf is no longer free
Release the chains and come for me

[The Elder:]
"Suddenly, his mournful cries were stunned. Out of the cold mist
came three enthralling ships. Sails torn by many a storm, and the
bows adorned by the most fierce gargoyles he'd ever laid eyes upon.
Yet, the crew they bore... Three times twelve in numbers. They stood
motionless, wrapped in grey, worn gowns. And from behind their
shadowed faces the seductive chanting. Bidding him on board.
Without besitation, he accepted. And away they sailed..."

Upon these seas
Wherein I drowned so many times
I scatter the ashes of dignity
Still my flames are in hunger

With fire in my heart
Shall I greet the shores ahead
Though, I know not what will burn

Desire...
Ahh...
In the distance
I hear the waves wash over solid ground
And in this moment I am struck blind

Grant me sight so I can see
That which lies ahead of me
Cursed be my mortal eyes
For dying in the realm of death

Hear my call...

I return to the soaring cliffs
They truly shine of strength
Even though, I nothing learned
With strength I burn...
Cosmic Keys + Loss And Curse Of Reverence close up behind.. bet I AM THE BLACK WIZARDS remains an uncontested black metal classic, because it has Mortiis in it >:)
so fukking what, viens elfs šur vai tur B)
Kaads tur elfs no Mortiis, ja nu vienīgi Morgota eksperimentu rezultāts, manuprāt, trollis caur un caur, pie tam no Āfrikas >:]
ikdienišķa topika postošanā Bobiju tev nepārspēt...
Protams, salīdzinot ar bobijsxxx, nefolk2 ir tikai maziš biksēs čurātājs, tēmas arī nav tik interesantas/populāras, rakstu ar gramatiskajām kļūdām, reizēm aizmirstu pieturzīmes, vispār... jālabojas ir!
Bet tu paskaties 2005. gada rudeni arhīvā - bobija tad vēl nebija, likās, ka debesis tik zemu, jūra līdz ceļiem, eh... nu tagad tas viss protams ir paplēnējis, bet tomēr labi, ka atnāk kāds vēl stulbāks par tevi un atņem to spama karaļa (=āksta) kroni, atvieglo galvu
Īpaši smieklīgi atcerēties, kā daži, Bobijam stingrāk uzspiežot forumam, pēkšņi sāk raudāt pēc Nefolka :)
Par tēmu... Īpaši nez kāpēc iegūlies atmiņā viens pantiņš no "The Warriors Of Modern Death":

"I see the spirit
Of those ancestors
And reconsider the faith
A primitive sword
Can not win my war
Cold fury
Flaring eyes
Calculated verbal gun
My pride
Justified
Spiritual steel shines bright
Beyond the sun"

Der kā kulaks uz acs - krietna daļa blekeru līdz šitam nekad tā arī neizaugs.
Es tev ko spamoju? Tu jau te līdzīgi bobijam katru dienu piedirs forumu (vismaz tu vairāk par tēmu bazarē un tas priecē savā ziņā). Atminēties 2005 gadu?

Nefolku vajadzētu:

vardarbīgi pārdēvēt par Kārli Streipu
14%)
notetovēt ar offtopiku tēmām vai Ed'n'beast'a Krāna bildēm
(9%)
neko nevajadzētu, mums takš tik labi pie Nefolka pakaļas
(6%)
par daudz goda ķēpāties - vienkārši izbanot
(22%)
pie dirsas
(49%)

Schnizzel, neizliecies tu parādījies vēlāk par 2005. gadu un uzreiz meties vienā bariņā ar bobija apdirsējiem - tas tā kā skolā (kurā tu laikam vēlaizvien ej?) - vienmēr ir kāds lūzeris, kuru visi apbižo, apceļ, sit, paslēpj somu, atņem pusdienas, utt, un tad, ja gribi būt starp krutajiem puišiem, tev ir jāpiedalās tajā apcelšanā.

Nu vot, tikai tev nepieleca, ka šejienes īsteni _krutajiem_ puišiem tāds bobijspams bijis-nebijis, a tu, mazais2 u.c. lutauši savos nolikšanas retorikas čempionātos nolaidāties vēl zemāk par noliekamā līmeni, sorry to admit
'tu jau katru dienu piedirs forumu'
- varu šo tekstu pamatot? es neredzu pamatojuma tavam apgalvojumam.
bobijs raksta par politiku un pusaudžu problēmām, es par black metal, nu nav nekādas līdzības, tikai apjomā
Ej un uztaisi Daily Metal News blogu un tur liec iekšā ko gribi, nevis liec šeit visu ko uzroc internetā.
Nefolk, tavai zināšanai es te biju arī 2003 un 2004 gadā tikai zem cita nika
"Ej un uztaisi Daily Metal News blogu un tur liec iekšā ko gribi, nevis liec šeit visu ko uzroc internetā"

Nesaprotu, Tev traucē? Parādi, lūdzu, sevis uzsāktās tēmas, no kurām man vajadzētu ņemt piemēru, lai zinātu, ko es daru nepareizi tavā sapīpētējā uztverē! Man metāls pēc mēneša apniks, un ko es tad darīšu ar tādu blogu?

p.s. www.last.fm/user/nefolk/journal... :p

"Nefolk, tavai zināšanai es te biju arī 2003 un 2004 gadā tikai zem cita nika"

Jā, jā, un tad tev bija 16 gadi un tu rakstīji visus tos referātus, bet to savu citu niku jau tu mums neteiks, schnizzelīt, ne?
Piedod... tu mani morāli sagrāvi :( Laikam tomēr būs jāiztiek ar diviem bobijiem. Uz pasaules kretīnu tomēr ir daudz. Citi sēž truemetal, ar mašīnām brauc...
empty !!!!!!!!!!!!!!!!
With Strenght I Burn - skaisti.
PS - neuzrunā sevi daudzskaitlī... "bet to savu citu niku jau tu mums neteiks, schnizzelīt, ne?"
"Piedod... tu mani morāli sagrāvi :( Laikam tomēr būs jāiztiek ar diviem bobijiem. Uz pasaules kretīnu tomēr ir daudz. Citi sēž truemetal, ar mašīnām brauc..."

Kādā ziņā diviem Bobijiem?
Tipa Bobijs + tu kā viņa ļaunais, powermetālistiskais klons un seksuālais apmierinātājs?
Jeb arī tu radies Bobijam daloties, tikai diemžēl dalīšanās procesā kaut kādā nezināmā veidā tavām molekulām pievienojās pūķa čuras, kas radīja tevī šos POWER METAL BĻE apgriezienus?
Renār - izdzer 100 ml hloroforma un vis būs ok...
Man labāk garšo šnicele.
ok, hloroformā sautēta šnicele
ok, sautē sevi hloroformā!
4:0 Renaara labā
Un ko tādu saka vidusmēra pajolis...
Schnizzel, vari paskaidrot vārdu "vidusmēra".
Kāds pajolis esi tu?
Laikam mērvienību sistēma ar tik zemām konstantēm neeksistē

6:0 (mēs ar Renāru divatā pret tevi - mums kā pajoļiem pienākas handikaps)
Psc, tu točna esi stulbs :D vēl punktus sāksi skaitīt. Moš uzņemsi arī atbildēšanas laiku?
Lai otru nosauktu par stulbu, pašam gudram nav jābūt

Jāprot atbildēt par sevis rakstīto, nevis jāizvairās ar nemotivētiem uzbraucieniem kā tādai cimperlīgai mamzelei (kas tu šnicel esi - jo savos 23 gados vēl aizvien dzīvo pie savas mammas!)

Tātad, kāpēc es esmu stulbs (pieņemsim), bet tu esi gudrs? Kur pierādījumi? Rezultāts 8:0, turklāt tev par lamāšanos dzeltenā kartīte līdz perioda beigām LOL
Sāksim ar to, ka man nav 23, es vēl vidusskolnieks, bet es pieļauju, ka tu esi tas, kas dzīvo pie savas memmes. (kkur redzēju, ka esi dzimis 1979. gadā) Aktuāli posto šeit forumos kādus topikus par grupām visvisādām. Laikam tev nav dzīves, čalīt. Vislaik, kad te ieskrienu, tu jau nopostojis kārtējo huiņu kur ir pāris vienaldzīgi komentāri. Get a life, dude! Izej ārā, ieelpo svaigu gaisu, nokārto savu privāto dzīvi dabūnot sev kādu veceni, vai vismaz paķer kādu baudas malku onanējot pie porņuka. vai aizej uz kādu pasākumu :) Lai tev veicas dzīvē, onkuli.
1) Nefolkam būs kāzas, ar vecenēm laikam problēmu nebūs.
2) Tas par 23 un pie mammas bija parasts izdomājums, tik tiešām pofig cik tev gadu un kur tu dzīvo.
3) Kāds ir kritērijs 'vienaldzīgiem' komentāriem? Definīciju, bļe.
4) Haha, vislabākais ir pateikt, ka 'tev nav dzīves' dēļ tā, ka tu posto forumā, kaut gan tu pats, Šņiceļuk, arī posto forumā, tikai nefolks, atšķirībā no tevis, raksta daudzmaz interesantus tekstus, kas katrā ziņā daudziem ir daudz mazāk vienaldzīgi nekā tavas atklāsmes par reliģiju, ateismu, skolveidīgie sacerējumi un momentānās atklāsmes, ka klasiskā mūzika un powermetāls PWNZZ.
5) LOL.
253243249 : 0 bļe, lol, un tagad pasaki, ka es esmu stulbs pajoliņš un izmet kādu joku, piemēram, nolīgsti vēl tiesnesi, idiot, haha.
nē es vienkārši pateikšu,ka vai nu tev ir smagas personības problēmas, vai arī tu esi vienkārši debīls :)
a es pateikshu ka lai nu kas bet power meataals nereaali iesucko.
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Jubilāri
MEDIEVAL (19 gadi)
Sedmenc (15 gadi)
Racējs (1 gadiņš)
Viskas