Opeth 2 jauni gabali
No topošā gaidāmā jaunā Opeth albuma ir pieejamas 2 dziesmas.

Orģinālavots, ar linkiem jotubē ar dziesmām: www.metal-archives.com/board/viewtopic.php...

Ja protams, tiem kam interesē jau nav informēti par to, jo šī informācija un linki ir atrodami gandrīz katrā metālsaitā/forumā.
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
kaut kā galīgi nepiedur šī grupa. vienīgais, kas man patīk saistībā ar šo bandu ir tas, ka vokālists kapitāli iedziedāja Katatonia-brave murder day- albumu, kā arī protams iekš Bloodbath viņš bij lielisks
Nez... šitās jaunās kaut kā nepavilka tā. Biju gaidījis kaut ko līdzīgāku Ghost Reveries. Bet nu jāpaklausās būs viss albis.
JĒ!
nav nevainas darbiem, bet nu veči var arī labāk
ui, katrs Opeth gabals ir u-ni-kāls
Sweden's OPETH recently filmed a promotional video for an edit of the song "Porcelain Heart". The clip was directed by Lasse Hoile (PORCUPINE TREE) and shot in Vaxholm, Sweden at the marvellous Bogesund castle, built in the 1640s. The edit was done by Jens Bogren and OPETH mainman Mikael Åkerfeldt.

Commented Mikael: "I think the video came out great! The location and the castle was beyond gorgeous, even though it was cold and empty in there and... yeah, a little scary too. Lasse and his team as well as the actors did a great job! The clip is very gothic-looking which I think is the perfect imagery for the song and for OPETH overall, I suppose. [I] really enjoyed filming that one actually!"

Orģinālavots ar visu video dziesmai "Porcelain Heart": www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/ne...
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Jubilāri
Liega (20 gadi)
MEDIEVAL (19 gadi)
Sedmenc (15 gadi)
Racējs (1 gadiņš)
Viskas