Killsswitch Engage
Es tagad klausos Killsswitch Engage. Vēl es tagad klausos Children Of Fall un Heaven Shall Burn.
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
Bez viena "s". Tikai man baterija atkal beidzās pleijerītim, būs jāpērk jauna.
ā
nu kūl ja jau tā
es klausos Children of Bodom un esmu gauži apmierināts
baigi... pūr HC...
a man tagat pilnīgs klusums pat putniņus nedzirdu čivinam....
Nu a man brītiņu iepriekš skanēja Bullet for my valentine. Nu un kas tad ir... tagad vairs neskan... paldies dievam.
+1
a man tagad skan Bolt Thrower un es arii nedzirdu putninus ...
Nu ja kas, es tagad klausos kādus jaunus friču melodic power/heavy spēlmaņus Solar Fragment. Diezgan labi, jāteic. Viņu mājaslapā trīs gabali dabūjami.
vēljoprojām tie fuc***g putniņi nedzied!!!
puļķus no ausīm izvelc jaunais cilvēk....
es tagad klausos jauno Slayer gabalu un nu labs man patīk
+1
a es klausos kaķa pirdienos, tas man ieper riktīgi.
bet es klausos, savu sastadito death listu winampa,
tagad skan Necrocest- Persistent Genital Wart.
man tagad fonā skan SWH Rock "Veģetāriešu vakariņas" un ir labi.
man tagat skan skan... un es skanu, visi skan...
еу, а ман тагад скан - руусосх компис!!! вот таа
WTF??? ^^^
nu zini, kā ir kad rūc kompis? nu tas man tagad skan:)
rūcošs - tagad sapratu - a tu uzrakstīji RŪSOŠ !!!!
tāpēc neiebraucu.
Killswitch Engage ir labs, festā Rock Im Park 2005 viņu uzstāšanās ļoti patīkami pārsteidza.. viena no labākajām metalcore grupām vispār...
+3
Hehehe, nu jau pat tādi cietpauri kā Kerijs Kings un Makss Kavalera sāk šos apdirst:

When asked about the reports that SLAYER once threw KILLSWITCH ENGAGE off one of its tours, King said "We actually didn't get able to. I tried. Because I'd never seen 'em live, and then I saw them live at some, I don't know, maybe at Kerrang! Awards over in Europe. And I'm just offended by the silliness that goes on on stage [on the part of] the guitar player [Adam Dutkiewicz]. He puts his foot in his mouth all the time and he says stupid shit, and I just didn't think that side show should be on my stage. So I pulled the plug on the spot, but on that particular Jägermeister tour, we didn't have any product and they did, so Jäger kind of insisted, and I went... They're all friends of mine, so I said, 'OK, I'll deal with it.' Still don't like it."

In the February 2008 issue of Sweden's Close-Up magazine, SOULFLY/ex-SEPULTURA frontman Max Cavalera described the experience of seeing a KILLSWITCH ENGAGE live show. "I went to see LAMB OF GOD in that States and they were alright, but KILLSWITCH ENGAGE opened and it was the gayest show I've ever seen," he said. "I was like, I'm not part of this scene, it's fucking gay.' They were acting like they were U2 and I was like, 'Hmm….' The attitude was so ridiculous. I don't know these guys, they're on my label [Roadrunner] and all, but it was completely disappointing and gay. Like really lame, such a lame band live, everything about the whole attitude. LAMB OF GOD came out and destroyed them and I don't even like LAMB OF GOD that much, but they were so much better coming after KILLSWITCH ENGAGE. I was like, 'If that's what the scene is about, hey fuck it, it ain't got nothing to do with me.'"
www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/ne...

:D
+1
kill bitch in cage >:)
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Jubilāri
Liega (20 gadi)
MEDIEVAL (19 gadi)
Sedmenc (15 gadi)
Racējs (1 gadiņš)
Viskas