''ja nu kādreiz sastopat šādu misionāru, esiet gatavi konvertēties par pareizticīgo un svinēt svētkus saskaņā ar Jūlija kalendāru vai arī mirt.'' - www.ebaznica.lv/pareizticiba-vai-na...
Tas ir kādus nepilnus 100m no manas mājas - jāiet slidot :D
Ā un tagad tā jau kādu laiku vairs nav Zentenes iela kā minēts rakstā, bet Mazā Krūmu - bļa. Mazie Pidari no Rīgas Dumas pidoru departamenta tā viendien nolēma, kuces debīliķi :E
Nez, vispār šo 10 vai cik tur gadu laikā ir veikts kāds pētījums, kā šmigas tirdzniecības aizliegums naktī ir ietekmējis patēriņu? Man ir aizdomas, ka nav, jo rezultāts tāpat nevienu neinteresē.
tak no tā likuma ir tik pat liela jēga kā līķim no smadzenēm. nafig valsts man grib aizliegt nopirkt šmigu, kas ir legāls apreibināšanās līdzeklis, pie noteikuma, ka tajā laikā, kad gribu to pirkt, ir kāds, kas ir gatavs strādāt un man to pārdot. tak sen jau ir pieejami 'darbi' arī tiem, kam patīk dzīvot pa naktīm, nav nekur reglamentēts, cikos man būtu jāceļas un cikos jāiet dievdusiņā, kāpēc tad kāds grib uzspiest man, cikos man dzert aliņu un cikos apmazgāt pīzdiņu? skandināvijā, piemēram, tajos laikos vienkārši neviens nestrādā, bet, bled, ja tā ome tur tāpat tajos četros naktī var to kaķa gaļas belašu citiem pārdot, tad var jau arī vienu tumšo brālīti nahren pastiept pa legālo. arī strādājot 'normālos' darbus ir sanācis, ka pēc grādīgā uz to veici tā jāteš, lai tik paspētu līdz tiem stulbajiem desmitiem... sanāk, ka vakarā vairs nevari iedzert, vai arī jāpiš dzert kaut kur ar 200% uzcenojumu, bet no rīta astoņos gan vari nopirkt šņabi, piepisties kā nīlzirgs un dročīt uz savu darbu ofisā deviņos, pārpālī, nogriezt priekšniekam pimpi un izņemt anālajā visas kolēģes, un skaļi kliegt, stāvot pie atvērta loga vaifbītera kreklā -20 grādos - MINISTRI, TĀ IR JŪSU VAINA, JŪS PRETEKĻI, JŪS MAN PĀRDEVĀT TO SĀTANA DZIRU, MANI VADĪJA LUCIFERA ROKA!!!!!1
Nevarēju īsti saprast, šo likt pie anekdotēm vai ziņām.
"Austrālijas policija patlaban dzen pēdas indiešu izcelsmes vīrietim, kurš ritmiskajos repa mūzikas skaldījumos nonācis ekstāzē un ar sēklu nošķiedis viņam priekšā bijušas koncerta apmeklētājas muguru." :D
Teorētiski, protams, skādi var nodarīt gan ūpis, gan gulbis. Tomēr baidīties no putna (ja tas nav kazuārs vai Āfrikas strauss, ar kuriem tiešām reizēm tikšanās var bēdīgi beigties) man kā biologam izklausās smieklīgi. Bērnībā jau gandrīz katrs ir bēdzis no zostēviņa, gaiļa vai tītara. Tas ir saprotami. Bet, ja tu esi jau pieaudzis un vēl nes lepno atlēta vārdu, tad tādas bailes godu nedara.
P.S. stāsti, ka gulbji lauž rokas makšķerniekiem ir no sērijas par jetiju vai čupakabru. Labi barots gulbis sver ap 15 kg. Nu, ja viņš akurāt uzkrīt no gaisa uz izstieptas rokas, gan jau, ka var arī salauzt. Bet es kaut kā nespēju iedomāties reālu situāciju, kad tas varētu notikt.
Bija pirms pāris gadiem gadījums, kad gulbis noslīcināja pieaugušu vīrieti (sākumā putns bija uzbrucis viņa draudzenei, kas bija stāvoklī) Cik saprotu, gulbis vienkārši neļauj uznirt un uz ūdens viņš būs karalis, kaut arī sver pieminētos 15 kg.
Vait tāpat jau pēdējos gadus piecpact nav šļāgers?
Skatoties drusku atpakaļ uz vietējo skatuvi... Vēl jau vairums no galveniem kadriem bija dzīvi, kad tu saprati, ka ar Līviem ir cauri, jo Labvēlīgais Tips jau skan roķīgāk.
Rīgā, Jaunciema gatvē, kapsētā, kopjot kapu, vīrietis aizskāris sprādzienbīstamu priekšmetu, kas detonējis, informē Latvijas armija.
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta pārstāve Inga Vītola portālam Diena.lv pastāstīja, ka 60 gadus vecs vīrietis no gūtajām traumām miris vēl pirms mediķu ierašanās. Turp bija devušās divas mediķu ekipāžas.
Citu cietušo šajā negadījumā nav. Negadījuma vietā strādā nesprāgušās munīcijas neitralizētāju vienība.
Labākais analītiskais materiāls, kas šogad lasīts. Katrs teikums ir kas pilnīgi jauns un iepriekš nezināms — tas ir, fakti dzirdēti bija, bet ne tas, ko tie varētu nozīmēt. Sūdi būs lieli!
Pašreizējais Valsts prezidents Andris Bērziņš nolēmis nekandidēt uz otro termiņu.
Paziņojumā medijiem piektdienas pievakarē Bērziņš norādīja, ka „nebūšu viens no kandidātiem nākamajam Valsts prezidenta termiņam”. „Pateicos visiem par sadarbību, atbalstu, konstruktīvu kritiku un godprātību it visā, ko esam šajos četros gados kopīgi paveikuši Latvijas labā!” raksta Bērziņš.
Viņš paziņojumā akcentē, ka darbu „esmu pildījis pēc sirdsapziņas un vislabākās izpratnes, cieši sadarbojoties ar parlamentu, valdību, pašvaldībām, uzņēmējiem un mūsu valsts iedzīvotājiem, kas ar mani dalījušies domās, atbalstījuši un kritizējuši, nav lieguši savu padomu un redzējumu par valstij būtiskiem jautājumiem”.
Kā galvenos uzdevumus, kurus, viņaprāt, vajadzētu darīt nākamajam prezidentam, Bērziņš minēja emigrācijas apturēšanu, vismaz vidējā līmeņa ES IKP uz viena iedzīvotāja līmeņa sasniegšanu, kā arī drošības stiprināšanu. „Diemžēl ģeopolitiskā situācija Eiropā ir mainījusies, izraisot pamatotu satraukumu par mieru un liekot ikvienai valstij rīkoties, lai stiprinātu savas aizsardzības spējas un pastiprināti rūpētos par savu iedzīvotāju drošību. Tā ir jaunā realitāte, kurā dzīvojam un kura nākamo četru gadu laikā būs arī Valsts prezidenta darba kārtības viena no prioritātēm. Es ticu gudrai, nosvērtai un saprātīgai politikai, kas nepieļaus satricinājumus, agresiju un dziļus konfliktus Eiropā,” norādīja Bērziņš, neskaidrojot, kāpēc nav nolēmis kandidēt uz otru termiņu.
Bērziņš lēmumu gatavoja ilgi
Bērziņš par kandidēšanu uz prezidenta amatu taujāts jau vismaz gadu, taču izvairījās atbildēt uz šo jautājumu. Šī gada sākumā viņš aizbildinājās ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības (ES) Padomē un solīja par savu lēmumu paziņot, kad sešu mēnešu garš prezidentūras termiņš būs pusē, tātad aprīlī.
Oficiālais paziņojums medijiem piektdien izsūtīts video formātā, kas ļāva prezidentam izvairīties no papildjautājumiem. Arī līdz šim, uzrunāts par atkārtotās kandidēšanas tematu, Bērziņš allaž bijis visai izvairīgs. Ticamākais skaidrojums tam - mēģinājumi gūt pārliecību par Saeimas vairākuma atbalstu, lai gan oficiāli prezidents apgalvoja, ka ar partijām par savu kandidēšanu nerunāja.
Publiski uztraukumu Bērziņš nedemonstrēja pat pēc marta vidū paustajiem „Vienotības” valdes priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas vārdiem, ka vairāki “Vienotības” deputāti kategoriski iebilst pret Bērziņa kandidatūru un arī prezidents informēts, ka viņam nebūs 100% “Vienotības” frakcijas atbalsts.
Prezidents vēlāk vien norādīja, ka Āboltiņa var runāt tikai par koalīcijas partiju viedokli, bet jāņem vērā, ka Saeimā ir simts deputātu.
Pēdējā laikā medijos izskanēja arī spekulācijas, ka Bērziņam nu esot apsolīts 53 deputātu atbalsts, bet publiski viņam garantēja vien 21 Zaļo un Zemnieku savienības deputāta balss, ko jau janvārī to apliecināja, piemēram, Latvijas Zaļās partijas valdes priekšsēdētājs Edgars Tavars.
Trešie koalīcijas partneri – Nacionālā apvienība – arī visai atturīgi komentēja iespēju atbalstīt Bērziņu, atgādinot, ka labprāt Valsts prezidenta amatā redzētu Egilu Levitu. Arī no lielākās opozīcijas frakcijas „Saskaņas” nākušie signāli bija pretrunīgi. Vēl pirms dažiem mēnešiem partijas pārstāvji pauda, ka Bērziņa atbalstīšana esot maz ticama – viņam neesot piedots tas, ka ne reizi viņš nav ļāvis pat pamēģināt izveidot valdību vēlēšanās uzvarējušajam „Saskaņas centram”. Vēlāk tika apgalvots, ka līdz maija beigām partija nekādus lēmumus nepieņemšot, tāpēc nevienam kandidātam, arī Bērziņam, nekas neesot apsolīts.
Pretrunīga ievēlēšana, bet strauji iegūta popularitāte
Eksbaņķieris, ZZS deputāts Andris Bērziņš par Valsts prezidentu ievēlēts 2011.gada 2.jūnijā balsošanas otrajā kārtā, apsteidzot savu konkurentu – iepriekšējo prezidentu Valdi Zatleru, kurš nepilnu nedēļu pirms balsojuma izdevis slaveno “Rīkojumu Nr.2”, rosinot Saeimas atlaišanu.
Sākotnēji Saeima pārstāvēto partiju līderi oficiāli garantēja atbalstu Zatleram, bet kuluāros turpināja apspriest citus kandidātus, līdz 23.maijā, tikai nedaudz vairāk par nedēļu pirms balsojuma, Zaļo un Zemnieku savienība nolēma virzīt amatam Bērziņu.
Par Bērziņa ievēlēšanu nobalsoja 53 deputāti, bet par Zatleru – 41.
Partijas "Visu Latvijai!" līderis Saeimas deputāts Raivis Dzintars (Nacionālā apvienība) todien aģentūrai LETA atzina, ka par Bērziņa ievēlēšanu ir šokēts un pārsteigts. "Sajūta ir ļoti draņķīga, kaut ar prātu varēja kaut ko tādu sagaidīt," sacīja Dzintars.
Arī daži desmiti protestētāju pie Saeimas todien pauda neapmierinātību ar parlamenta izvēli. Bērziņš, iespējams, bija visnepopulārākais jaunievēlētais Valsts prezidents. Portāls “Pietiek.com” drīz pēc viņa ievēlēšanas ziņoja, ka saskaņā ar SKDS aptauju, kas notika pāris nedēļu pēc velēšanām, Bērziņš savu darbību sācis ar ļoti zemu reitingu - mīnus 37 punktiem.
Taču drīz vien Bērziņš sācis iekarot iedzīvotāju uzticību, un jau pēc gada viņa reitings pārsniedza 50%. Tas samazinājies 2014.gada vasarā, bet martā saskaņā ar “Latvijas Faktu” aptauju Bērziņa darbību pozitīvi vērtēja 45,2% vēlētāju.
Valsts prezidentu Saeima vēlēs maija beigās un jau tagad zināms, ka pirmajā vēlēšanu kārtā kandidēs pagaidām vienīgais oficiāli izvirzītais kandidāts Mārtiņš Bondars no Latvijas Reģionu apvienības.
Lietuvas operatīvajiem dienestiem pēc vairāk nekā divas stundas ilgas spriedzes Viļņas centrā izdevies aizturēt vīrieti, kas trešdien draudēja uzspridzināties vai palaist gāzi pie Lietuvas prezidenta pils, vēsta «15min.lt».
- Es zvēru pie Dieva, ja jūs man tūlīt pat neļausiet palaist gāzi, es uzsprāgšu!
vispar sak palikt reali interesanti, ar ko shis viss pasakums beigsies, somaju ka ztam visam pamata vel ari pats Putins kadu planu/ideju ir ielicis ...
Izrādās, ka „Post Mortem Ejaculation" nav tikai tukšs dziesmas nosaukums. Līķus, ja tādi pasvaigāki, tiešām varot novest līdz orgasmam, zina stāstīt Dr. Marija Tarakāne.
^Bārnss intervijā teica, ka dziesmas teksts radies pamatojoties uz kaut kur izlasītu info par to, ka pakarot cilvēku, atsevišķi indivīdi vēl ir ejakulējuši.
varbut kadam tas liksies interesanti - uzgaju krievu saita, lidz ar to iekopets origjinalvaloda:
Cannibal Corpse
Православные активисты сорвали несколько концертов дет-метал-группы Cannibal Corpse. В Уфе активисты даже подали в суд на музыкантов.
Причина запрета: Октябрьский районный суд Уфы постановил, что в песнях группы «содержатся описания сцен жестокости, физического и психического насилия по отношению к людям и животным, самоубийств, что противоречит законодательству РФ».
Что сейчас: Тексты песен Cannibal Corpse официально запрещены к исполнению на территории Российской Федерации, как и выступления самой группы.
Dire Straits "Money for Nothing" arī ne visiem patīk (jo tur ir teksts "See the little faggot with the earring and the makeup"). Klasika. Ko aizliedzam?
Bet par early CC un līdzīgiem, nu tie teksti (no šodienas skatpunkta) ir nāvīgi truli, bet vienmēr būs kam patīk un nepatīk. Galvenais ir iztikt bez asinīm :-)
Kanādā reiz mēģināja aizliegt "Money for nothing" (jā, viņiem ir institūcija ar tiesībām aizliegt noteiktu dziesmu atskaņošanu radio). www.rollingstone.com/music/news/dire-str...
ASV policija pie atbildības saukusi 37 gadus veco Kolorado štata iedzīvotāju Lūkasu Hinču par to, ka dusmu uzplūdā bija paņēmis savu datoru, iznesis to uz ielas un «nošāvis» ar astoņām precīzi raidītām lodēm. Kā norāda kārtības sargi, tas ir «iznākums garai cīņai ar nepaklausīgu mašīnu».
Nav gan teikts, ka tā aplaupītā bija īsta vatņica. Par «stringeriem» slengā sauc tos, kuri uz kādu laiku (ne gadiem ikdienā) strādā ne savas valsts medija labā, nebūdami štata darbinieki — tā kā Juris Kaža priekš Wall Street Journal, piemēram. Līdz ar to konkrētie stringeri (reportiere un operators), nebūdami krievi, diez vai vispār detaļās zina, ka RT kanāls ir tāds zaļš vatēts jupķis, tikai televizora formā.
ceru, ka jebkurš no jums rīkojas tieši tāpat, kad Latvijā neatbilstošās vietās sāk skanēt čekistu / okupantu / parazītu / putinistu / ušakovistu valoda. www.delfi.lv/news/national/polit...
ja nu kas:
Valsts valodas centrs
Adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010
* Ieeja no Vašingtona laukuma
Tālr.: (+371) 67331814, fakss: (+371) 67336038
Darba laiks: pirmdiena - piektdiena no plkst. 8:30 - 17:00
E-pasts: info@vvc.gov.lv
nesaceries pārāk ātri! Tiesa noteikti Gapoņenko nekavējoties atbrīvos. Policija tak iepriekš arestēja arī Šiškinu par sprāgstvielu kolekcionēšanu, laukos mājā šim bija 31 gabals trotila + prettanku reaktīvā granāta pagalmā gar bērzu atstutēta, kad menti šim nopārdeva 32. trotila briketi. Tiesa šo izlaida, jo Šiškins tiesā paziņoja — viņam spridzekļus vajadzēja, lai spridzinātu bebru dambi. Tiesnesim ar to pietika.
Nujanu, pret šiškinu tika uzcelts provokatīvs dambis, par ko Youtubē atbildību uzņēmās Bobrovskaja Narodnaja Respubļika un tās pašpasludinātais kaujinieku līderis Bebrajs!
Lasīju intervijā ar šo, ka katrs dalībnieks pirms tam iedeva sarakstu, ko varot notēlot. Protams, viņiem kaut ko uzballēja virsū. Blusulis teica, ka pāris krieviņus, ko tēloja, nav pat zinājis pirms tam.
Krievu popiem laikam smadzenes ar putukrējuma mikseri apstrādātas, ja jau var tik viegli ignorēt faktu, ka Staļina laikā baznīcas pārvērtās ķieģeļu salūtos un kūtīs.
starp citu - tā arī ir visnievājošākā attieksme, kāda var būt - saglabāt baznīcu ēkas, bet vienkārši izmantot tās kā saimniecības ēkas, kūtis vai gigantiskas tualetes
Mūsu pagastā luterāņu baznīcu nokurināja kādas filmas uzņemšanas laikā, tāpēc ka Rīgas Kinostudijai bija ļeņins būvēt dekorāciju šim nolūkam. Tā kā mēs ar Venomu diemžēl pie tā savu roku nepielikām :(
В сети появилась информация о первом российском ноутбуке, построенном на платформе Эльбрус. Устройство оснащается двухъядерным процессором Эльбрус-2С+ с тактовой частотой 500 МГц. Разрешение дисплея составляет 1024х768 точек; тип используемой панели неизвестен, а вот ее размер по диагонали равен 15 дюймам. На одном полном заряде аккумуляторной батареи ноутбук способен проработать не больше одного часа. Размер оперативной памяти составляет 4 ГБ, емкость SSD-диска - 16 ГБ.
Судя по имеющимся изображениям, ноутбук имеет ударопрочное исполнение и, скорее всего, предназначен для промышленного, военного и научно-исследовательского применения. Кроме того, устройство весит 10 кг.
Предустановленная операционная система построена на ядре Linux, но ноутбук способен работать и с Windows XP. Стоимость российского ноутбука на процессоре Эльбрус-4С пока не оглашается, хотя по данным первоисточника она должна стартовать с $3000.
Kaut arī esmu "senā", lina stringbikses pat man liekas pārāk hārdkōrīgi :D atsit asociāciju par ziemas stringiem - adīti un no vilnas :D Ā, un latvju zīmju drukāšana uz visiem iespējamajiem produktiem ir, maigi sakot, piegriezusies...
Es arī nespēju līdz galam saprast, kāpēc tik būtiska kultūrvēsturiskā mantojuma daļa ir jāreducē uz masu patēriņa marasmu. Nu jau zīmes bliež pilnīgi visur, pat neskatoties, vai tās sader ar priekšmetu un pieļauju, ka liela daļa to dara vispār bez jebkādas saprašanas par folkloru un mitoloģiju.
bet tas jau kautkādus ilgākus gadus strādā, liec zīmes uz dajebkā ko grib pārdot un tralalā, produktam vismaz +20% pievienotā vērtība. Teorētiski nu jau būtu pamazām šai sajūsmai jānoplok, bet izskatās ka vēl ne.
vainamoinen - tas nav nekas neparasts. Rīgas 3. nodaļā ir tehniskais buss, kurā starp zāģiem un dzīvnieku ķeramajiem būriem ir arī speciāls instruments gredzenu noņemšanai. Izskatās gan pēc kaut kā pa taisno no graindkora klipa par abortiem, bet savu darbu veic.
Pierādās fakts, ka tajos gadījumos, kad cilvēks ir uztrenējis radošo pieeju vienā profesijā, viņš radošumu prot izmantot arī otrā profesijā. Dickinsons strādā pie jauna koncepta aviolīniju menedžmentā:
Cik noprotu, jēga ir tāda: mazām valstīm ir grūti ieguldīt līdzekļus, lai uz sitiena izveidotu nacionālo aviokompāniju. Cardiff Aviation piedāvā izīrēt lidmašīnas, personālu, tehnisko apkopi uz zemes un visu pārējo jau gatavā veidā, lai tādai Džibuti nebūtu jātērē miljonu desmiti, to visu pērkot par budžeta līdzekļiem. Partneri tikai uzkrāsos uz fizelāžas savas nacionālās krāsas pa virsu Edijam.
Neviens jau tā īsti tās ļočenes neņem un nenopērk uz sitiena, viss ir īrē vai uz kredīta. Tāds Boeing 737 NG (kādi ir Ryanair) maksā 60-100 miljonus ASV dolāru gabalā.
«Dimanta kungs, lūdzu, sniedziet atbildi uz jautājumu, kas man radās saistībā ar grupas „Izpūtēji” dziesmas „Šnabis” atskaņošanu Latvijas Radio 5 ēterā 2015.gada 8.jūnija raidījumā „Beidz ar pieci”.
Lai atvieglotu Jums viedokļa sagatavošanu, lūk, šī skaņdarba lirika, ja to tā var nosaukt.
Sūkā pimpi, laizi manu diņķi
Pārādi ko tu spēj, pārād kā tu šņabi glāzītē man lej, jeah x2
Šņabis ir vecis
Man ir baigais besis
Vajag ātri ieraut šņabi, tā lai man paliek labi
Tā lai man paliek labi
Un man tagad nokarājas zvani
Šņabis nav nemaz tik labs
Kā tev liekas pidarass?
Dzer to šņabi pats, ja nē tad dabūsi pa aci
Un ja nē tad tevi nositīs tas fācis vot tā
Neesam mēs stulbi, neesam mēs balti kā gulbji
Mēs izklaidējamies, kamēr mājās tu tupi, jā
Sūkā pimpi, laizi manu diņķi
Pārādi ko tu spēj, pārād kā tu šņabi glāzītē man lej, ou jeah x2»
«Mākslai jāsatausta skatītāja dvēseles G punkts un jāizsauc tāds kā emociju orgasms, ko Aristotelis nosauca par katarsi. Attēlā nepieciešams salikt tādus semantiskos kodus, lai ideja iedarbotos, turklāt uzreiz. Piemēram, bilde ar skaistu sievieti, bet turpat blakus, nezinu, piemēram, jēla gaļa.»
Normāls spēka paņēmiens :D
Bet tas zaļos reāls daunis - brauc ātrāk kā ļauts, bet tajā pašā laikā nespēj paredzēt tā pelēkā sūda manervu :D
Gan jau iešķiebs abi vainīgi - vien briedis nesās pāri joslām, otrs briedis skrien pa ātru.
Aizmugurē? Tas ir štrunts. Reiz tramvajā pamanīju, ka tauta stipri pulcējas vagona aizmugurē un ar neviltotu interesi kaut ko pēta. Aizgāju es ar un skat - tur viens dzēruša paskata vīrietis sēdēja STARP vagoniem uz sakabes. Skatītāju viedoklis bija diezgan vienots - pilns rublis tam kadram nebija.
Ar tramvaju ir daudz tā pabraukāts trešajā un ceturtajā klasē vienu divas pieturas. Tas bija neizbēgami, ja 45. vidusskolā mācījās. Tāpat kā dažādu priekšmetu efektīga un reizēm pagalam neefektīga iznīcināšana, novietojot tos uz tramvaja sliedēm.
Ja jau ķeramies alfabētam klāt, tad ļoti divdomīgs ir P burts, kā arī Z, N un D, par S un W, P vispār nerunājot. No cipariem 7 un 9 kategoriski jāaizliedz.
Vakar pārlidoja divi reaktīvie. Šodien atkal divi. Es domāj kas pa tuc tuc troksni no tālienes un nah iznīcinātāji patrulē. Izrādās kubana kaut kāds utaino fests Lucavsalā sācies. Varēj tak bik kaut ko uzmest, tucinās te visu nakti :E
^ Šoreiz no NRA puses tiešām smieklīgs fekaloīdu gājiens :D Kaukā neatceros, ka Marsa orbīta jelkad atrastos tik tuvu Zemei. Marsam ienācis prātā pamest tik ierasto orbītu un "pazīmēties" pienākot mums tuvāk? Ta jau kosmonautiem jāizmanto brīdi un tik jāmauc uz turieni - ceļš zvērā saīsināts. Kāda jēga bija izgāzt naudu un sūtīt tālā ceļā visādas zondes? :)
Un re ku no pašas starspace mājaslapas citāts: "Marsa novērojumiem vēl nav iestājies tas labvēlīgākais laiks, tomēr, ja nevarat vairs nemaz paciesties, meklējiet sarkano planētu no rītiem Vēža zvaigznājā jau augusta beigās." Nekas nav minēts par Marsa unikālu pietuvošanos Zemei.
^ Tad Zeme un Mēness tiktu pamatīgi "izmarsoti"... Būtu kārtējo reizi jāsauc talkā Brūss Viliss ar pasaules glābējiem. Vai arī, lielvalstis varētu realizēt ambīcijas par planētu orbītu maiņu ar sekojošu planētu atbrīvošanu no fašistiskiem citplanētiešiem...
ja būtu smuki sakārtoti visi ceļi, tad jau pohuj, ka nedaudz paceļ, bet tā.... reāla škrobe, ka jālauž autiņš pa mūsu ceļiem, a visi ceļa nodokļi aiziet www.melnaiscaurums.com.
būs nepopulāri tas, kas te tūlīt būs rakstīts… bet jēga tam visam ir šāda: lai noturētu notiekošo IIN samazinājuma grafiku pa gadiem, kaut kur jāceļ nodokļi. Tad nu paceļ visam, kas saistīts ar auto (degviela, apskates izmaksa, drāž kreisos autoservisus par nodokļu nemaksāšanu utt.). Savukārt patēriņa cenas strāvai un dažiem citiem produktiem/pakalpojumiem jādzen uz augšu tāpēc, ka ir iestājusies atkal 1% deflācija, kas valstij ir vēl kaitīgāka nekā 10% inflācija… Nu kaut kā tā… :(
^^ nez, neesmu baigais speciālists, bet iespējams ka samazinot mega valsts aparātu par kādiem 40% liekēžu, kā arī nomainot dažas slimas galvas pret vesalām, varbūt arī nodokļus nevajadzētu celt...
man gan šķiet, ka VISPĀR nav NEKĀDA jēga par kaut ko šitādu dirst, jo reāli Latvija iet nenormāli uz labo pusi n-tajās ziņās. Un pastāvēšu tomēr uz to, ka, kāda valdība, tāda tauta. Un jābeidz dirst, ka te visi mirst badā. mēs reāli labi dzīvojam! (laikam Dethecrator kko līdzīgu rakstīja, bet šito gribēju uzrakstīt) UN! man ir reāli pieriebies tas krievu mēsls, ko visur apkārt dirš - esam eiropā, uzņemam bēgļus, nevaram neatmaksāt parādus - šit, šit, jāiet no eiropas prom, jāpievienojas krievijai. NOPIETNI? man sāk šķist, ka NA ir vislielākā krievu atbalstītāju mafija, kāda ir pastāvējusi!
^^^ ko nozīmē nav jēga dirst?! Dirsts vajag, un reizēm krietni, kā ta savādāk atvieglosi dūšu.
Bet ar to "nenormālo uz labo pusi iešanu" tu manlieks krietni pārspīlē. Piemēram klassika, ja no darbadevēja katru gadu ienākumi uz rokas nepalielinās, toties palielinās standarta izdevumi, tad kur dirsā ir kāpums?
Īsti nevar saprast - tracis ap bēgļiem tika/tiek uzturēts, lai mēģinātu nemanāmi pacelt nodokļus, visur kur vien var, vai arī ar šiem abiem vēl kas cits tiek notušēts?
nu, ja godīgi, tas attēls arī tiešām atgādina kaut ko no 30to gadu Vācijas propogandas. bet vispār tev, putnu vērotāj, vajadzētu iemācīties nerunāt par visu tautu, lasot info par atsevišķiem tās pārstāvjiem.
Es neko sliktu nesaku par tautu, tomēr šajā tautā nesaprotami apvainotu pārstāvju, kuriem diemžēl ir ievērojama naudas un līdz ar to arī politikas vara ir krietni vairāk nekā citās. Šajā konkrētajā gadījumā turklāt vispār nekur nav teikts, ka tas ir žīds. Varbūt, teiksim, armēnis?
Es nemaz nebrīnītos, ja tas klients, kam kredītkarte izsniegta pats ir žīds, kam ar humora izjūtu viss kārtībā, atšķirībā no dažiem labiem.
Agresīvi nacionālie dzīvnieki. Diez kas nav. Ir iemesls panikai, atšķirībā no Nīderlandes pilsoņiem, kas gada sākumā trīcēja no visnotaļ nekaitīgā ūpja. Otrais stāsts gan izklausās pēc klasiska dzeltenās preses meistarstiķa. Varbūt nav diez ko patiess.
Es arī esmu dzirdējis par līdzīgu gadījumu. Kaut kā vīriņam bija sanācis līdzīgi un, protams, sieva neticēja. Ieslēdza istabā, bet vienalga dzēris. Visu izmeklē - nav. Nomaina atslēgu, aizslēdz logus, bet vienalga vīrs jautrā prātā. Beidzot aizvilka pie ārstiem, tie ātri vien konstatēja diagnozi un pēc antibiotiku kursa vīrs atkal bija atturībnieks.
Cik zinu, tur tā fiška nav gluži tāda, ka "organisms ogļhidrātus automātiski pārstrādā alkoholā". Patiesībā pie visa vainīgs jau labi pazīstamais raugs, kas ieperinājies zarnu traktā, un veic iepriekšminēto procesu. en.wikipedia.org/wiki/Auto-brewery_s...
augša ne augša.... ja simc parlamenta galvām maksā par kečupa tiesu vairāk kā ierēdnim vulgaris, tad nevar arī gaidīt, ka spējīgi īpatņi uz to valdību rausies.
Kā ta ne, bišk jau raujas. Paskat, Straujuma, Matīss un Melbārde no ierēdniecības uz ministriem. Vilnis Ķirsis un Cilinskis no ierēdņiem par deputātiem. Bet nu tā pie mums ir, ka deputātu algas nav konkurētspējīgas ar to, ko pelna vadošie speciālisti praktiski jebkurā profesijā.
«Al Qaeda» Sīrijas atzara «Al Nusra» finansētājs un garīgais līderis Abu Hasans al Kuvaiti izsludinājis 10 000 eiro lielu atlīdzību par Krievijas karavīra sagūstīšanu Sīrijā
«Grupējumam «Al Nusra» Krievijas intervence ir laba iespēja, lai sekmētu vervēšanu un sāktu ārvalstu karotāju mozaīkas apvienošanu, kas cīnās pret režīmu.»
«Fakts, ka «Al Qaeda» ar savas Sīrijas oficiālās filiāles starpniecību atkal cīnās pret Krievijas bruņotajiem spēkiem vairākas desmitgades pēc tam, kad PSRS tika sakauta Afganistānā, ir spēcīgs tēls, kas varētu kalpot džihādistu spēku apvienošanai Sīrijas ziemeļos,» norādīja Alhuri.
««Al Nusra» pavisam noteikti mēģinās izmantot šo tēlu un katru operāciju pret Krievijas bruņotajiem spēkiem, ieskaitot kāda Krievijas karavīra nolaupīšanu, lai vairotu spēku nāvīgajā konkurencē ar «Islāma valsti»,» skaidroja eksperts.
Bigij, tad vēl tādas aukles nebija darbā! :D Jā, džekam mazliet iedeva "paturēt aiz centra", un jau aiz restēm. Netaisnīgi! Tomēr, kakova huja viņai vajadzēja sarakstīties smirdošajā feisbukā, ja varēja vienkārši uzzvanīt vai sms???
Ja nu kādam šejienietim ģimenē vai kolēģu vidū ir personas, kas savulaik privatizēja vai iepirka Ventspils Naftas akcijas (vienalga — par sertifikātiem vai naudu), tad līdz Lāčplēša dienai ir iespēja viņas pārdot par labu cenu — no 90 centu tirgus vērtības viņas tikko uzlēca līdz 4,50 EUR sakarā ar obligāto atpirkšanas piedāvājumu, kas būs spēkā mēnesi. Pēc tam nekad vairs šāda cena nebūs nākotnē.
Savukārt, ja kādam akcijas neglabājas vērtspapīru kontā, bet Sākotnējā Reģistrā (pie privatizēšanas izveidots saraksts), tad instrukcijas šeitan: newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDiscl...
^nujā, jaunlaiku metāls ir pilnīgs sūds, ja tu domā tos debilos korus un citus tamlīdzīgus izvemteņus. tieši nesen domāju, ka beidzot ir pienācis laiks vecā, labā ņūmetāla revolūcijai - tik daudz iesākta un līdz galam nepabeigta darba, vecie monstri vai nu jau miruši (Wayne Static, u.c.), vai arī totāli izpārdevušies (Jonathan Davis, u.c.)... bet idejai jau būtu jābūt aktuālai - maksimāls naids, atmosfēriskas, primitīvas ģitāras bez nevajadzīgiem, tizliem soliņiem, explicit content, utt.
aizej atsūkā šnicelim un paklausieties kopā pauvermetāliņu, pēc tam uzšpermojiet viens otram uz sejas, apkakājieties, iziedieties ar mirušu cūku spermu un ejiet sist musulmaņu pašnāniekus, jūs stulbie geju invalīdi
Kapeiciņa šur, kapeiciņa tur, bet tā jau ir tikai kapeiciņa, vai ne mugotāj?
Po par alko & tabakko, protams. Bet degvielai vispār vajadzētu būt bez akcīzes. apollo.tvnet.lv/zinas/palielinas-ak...
Šitais ir pisec. Gan uzticēt kaut ko rumbulas lohatroniem.... Gan ņemt kārus, no kuriem absolūti neko nesajēdz kā tikai gāzes pedāli... Šitā lauzt pa tām bedrēm :/
Pirmdien redakcijai par greiderēšanu sūdzējās kāds Bernātu iedzīvotājs: "Atbrauciet, apskatieties, kā mums tikko uzarta jauna, laba iela!" Bernātu un Sudrabu Edžus ielu krustojumā arī cits šejienietis, taksometra šoferis Ingus neslēpj, ko domā: "Ielas mums te ir perfektas, Sudrabu Edžus ielai nebija ne vainas. Veltīgi viņi te brauc."
Turpretī cits šoferis, vārdā Oskars, vērtējot tepat blakus esošo Vidusceļa ielu, teic: "Te ir bedres, iela ir jālabo." M. Jākobsons stāsta, ka pagājušajā nedēļā no Bernātu ielas saņemta kāda iedzīvotāja sūdzība tieši par to, ka ielu negreiderē, bet vakar tajā pašā ielā ar akmeņiem mests pa greideru.
''Savukārt deputāts Imants Parādnieks (VL-TB/LNNK) rosina straujāk palielināt akcīzes nodokli alum - līdz 4,5 eiro par 100 litriem nākamgad, 5 eiro - 2017.gadā un 5,5 eiro - 2018.gadā. Parādnieks uzsver, ka Latvijā ir viens no augstākajiem alkohola patēriņa rādītājiem Eiropā un pasaulē, kā arī visaugstākais potenciāli zaudēto mūža gadu rādītājs alkohola izraisīto cēloņu dēļ Eiropas Savienībā.''
un kā gan pie mums tas samazinās alkohola patēriņu [kas ir apmēram tāds pats kā kaimiņvalstīs] ? Tā jau 40% no ''Latviešu'' alus ražo Lietuvā un Igaunijā
Latvija: kamēr skoļotāji, mediķi, poļicisti gadiem no solījumiem uz nākamajiem solījumiem kaut ko diskutē ar valdību par kapeiciņu pie aldziņas, tikmēr kungi sev jau griež krietnākas siera un desas šķēles :D
??? Zupai nāks nodoklis klāt veseli 2 centi par litru — laikā, kad cenas tai pusotra gada laikā nokritušās par 40 centiem: ta nu gan baismīga akcīze :) Vismaz kāposts ripos ceļubūvei.
Pabraukā pa Latviju: valstī kopumā remontē ceļus daudz vairāk nekā Rīgā. Ja ikdienā močī pa galvaspilsētu, tad to nejūt, bet reāli iet uz labo pusi, kopš satiksmes ministra amatā bija Augulis. Viņš izvirzīja prioritātes: vispirms izremontēt tos ceļus, kas iet uz ostām, lai atvieglotu Latvijas eksportējamo preču pievešanu, un paralēli ķerties pie pārējiem. Tā arī notiek — dažus beidzamos gadus tiek atjaunoti (nevis vnk pielāpīti) 2000 km ceļu gadā, kas nupat jau pārsniedz padomju gadu līmeni. Uzbūvēta 100% jauna šoseja gar Ulbroku no Rīgas uz Pļaviņām. Noturot šādu grafiku vēl 15 gadus, tiks atjaunoti visi valstij piederošie ceļi Latvijā, kur to vajag darīt.
Protams, ja ikdienā jābrauc pa pilsētām, šāda apziņa maz ko dod. Pašvaldībām savas ielas jāremontē pašām, vai arī jāizplēš Eiropas nauda šim mērķim. Kā man teica Līvānos — paradoksālā kārtā krīze ir nākusi par labu Eiropas naudas apguvei, jo būvniecības cenas nokritās 2010. gadā tā, ka par to pašu pieejamo summu var izdarīt divreiz vairāk…
BigUggam taisnība. Nav iebildumu, ja kādu grasi pieliek tai degvielai, gan jau aizmaksāšu, ja vien zināšu, ka tā nauda aiziet tur, kur paredzēts. Pirms dažiem gadiem likumā paredzēto 80% nodokļa vietā ceļiem piešķīra ap ~8%... Tagad ir vairāk, bet tas vienalga nozīmē, ka daļa naudas aiziet neceļos un man nav vēlmes subsidēt kaut ko, pat nezinot - ko. Piemēram, babaju atpūtas centrus.
Atļaušos arī apgalvot, ka Auguļa nopelns taisni tikpat liels kā visiem citiem ministriem, ja ne mazāks. Es kā šai jomai mazliet pietuvināts Auguļa laikā neizjutu nekādu uzlabošanos. Ostas var uzskatīt par gauži lielu sakrītību, jo 2 no lielākajām ostām ir Ventspilī un Liepājā un uz Kurzemi (attiecīgi uz šīm pilsētām) iet taisni 2 galvenie ceļi. Domāju, tos labotu arī bez ostām. Augulis, tāpat kā citi ministri, tikai gudri vāvuļoja, ka pa šiem ceļiem uz ostām brauc tranzīta kravas, kas tur nepavisam nebrauc (vietējās gan brauc).
2000 km gadā - baidos, ka tas arī būs no kāda Gēbelsa arsenāla. Latvijā valsts ceļu ir ap 20k km, galvenie ap 1,6k, reģionālie kādi 5k un pārējie ir vietējie. Tad jau 10 gados visam būtu jābūt sakārtotam, bet tā vis nav un nebūs. Domāju, ka 2k km gadā būs vien sarēķinot it visus darbus, tai skaitā uzturēšanu - horizontālo apzīmējumu atjaunošanu kauč vai. Un visi lielākie projekti pēdējā laikā būtībā par ES naudu, par kuru nākotnē arī viss īsti skaidrs nav...
Dethecrator, man jau patīk pozitīvs skats uz lietām, bet Tavā gadījumā diemžēl laikam par daudz esi klausījies kādā preses konferencē ;)
1) ceļus remontēt nav tas pats, kas ceļus pārbūvēt. Remonts ir uzturēšana, un tā kā tai ES piķis nepienākas, tad nekāda ievērojama progresa nav. Jebšu lietojot tavu terminoloģiju - remonts=pielāpīšana, pārbūve (rekonstrukcija)*=atjaunošana.
2) Jā, pārbūves notiek visai aktīvi, bet tikai uz valsts galvenajiem (A) ceļiem - par ES KF līdzekļiem, un reģionālajiem (P) ceļiem - par ERAF līdzekļiem. Valsts naudas šajos projektos ir maz - cik tur bija, 10-15% laikam, tādēļ tam ir visai mazs sakars ar akcīzes par zupu ieņēmumiem. No kopējiem ieņēmumiem no autoceļu nodevas un degvielas akcīzes nodokļa, ceļu budžetā nonāk aptuveni ceturtdaļa.
Valsts vietējās nozīmes (V) ceļiem Eiropas naudas nepienākas, kā rezultātā tiem finansējuma deficīts jau ir ap 700 M €. Valsts budžetā paredzētais finansējums vietējiem autoceļiem? Bija runa par 3.7 M € (!), nezinu, cik ir galu galā ielikts budžetā, bet diez vai vairāk. Ja kas, 1km ceļa būvniecības izmaksas ir ap pusmiljonu € bez PVN.
Protams, uz galvenajiem un reģionālajiem ceļiem situācija uzlabojas, bet ES līdzekļi nebūs pieejami mūžīgi, tāpēc būtu pēdējais brīdis domāt, kā vajadzīgo budžetu nodrošināt pašiem. Jebkurā gadījumā uz šāda grafika noturēšanu vēl 15 gadus nevajadzētu sevišķi sacerēties.
3) Gar Ulbroku nekāda jauna šoseja nav uzbūvēta, un līdz Pļaviņām vēl jo mazāk. Tas ceļš, par kuru tu runā, saucas Tīnūži - Koknese un tādi attiecīgi šobrīd arī ir tā galapunkti. Tāpat arī 100% jauns ir nejēdzīgs pārspīlējums - vairāk nekā pusē no maršruta (apmēram līdz Lobes ezeram) eksistēja jau savoka laikā būvēt uzsāktā t.s. jaunā Maskavas šoseja, kur sākums bija asfaltēts, bet lielākā daļa grantēta. (To vēl var redzēt kaut vai balticmaps.eu fotokartē, kas nav jaunāka par 2008. gadu)
--------------------------------
* - Jaunajā būvniecības likumā termins "rekonstrukcija" ir aizstāts ar "pārbūve".
Akcīze celsies vienmēr, jo ar katru gadu krītas degvielas vidējais patēriņš, arvien vairāk lietojot ekonomiskus auto, hibrīddzinējus, gāzes iekārtas, pamazām nāks iekšā elektrobraucamie utt. Līdz ar to aptuveni tas pats kilometru skaits tiek nobraukts, maksājot mazāk. Neko darīt — akcīze jāceļ. Protams, es nemēģinu saistīt akcīzi ar naftas cenu, drīzāk doma tāda: kad degvielas cenas nokrīt par 40 centiem, mēs to nepieminam vispār, a 2 centu kāpums liekas riebīgs :)
hmmm, Tu laikam kautkādā pasaku pasaulē dzīvo, kad pa 40 cent i nokritusies :D Bet tas ir loģiski, ka burkšķis parasti skaļāks sanāk nekā apmierināta dūkšana.
Degvielas patēriņš samazinās? :smailijs_sit_ar_āmuru_sev_pa_galvu:
Tagad slinkums meklēt, bet atļaušos apšaubīt. Drīzāk iedzīvotāju skaits samazinās :D
Tā ir, kā Lash teica - Latvijā ir 20 000 km valsts autoceļu. Pagājšgad izbūvēja vai atjaunoja 260km, bet iepriekš 300km: lvceli.lv/wp-content/uploads/...
Rīgā ir amēram 1000km ar segumu un no Rīgas laba daļa aiziet izlīdzinājuma fondā, vai kā to sauc (asfaltē Zilupē par rīdzinieku naudu).
Par 40 centiem - nemaz tik ļoti pārspīlēts nav. Pirms kāda pusotra gada atceros dīzeļa cenu - pirku ap 1,33 par litru. Šogad zemāko esmu redzējis 0,927! Tiesa gan, tas bija vienā Nestē un tikai laikam vienu dienu, bet bija. Pēc tam tur pacēlās līdz 0,967.
Tā ka 40 sanāk :)
Bet ja nopietni, tad es tā ne visai ticu, ka par šādu cenu, lai tā būtu 0,92 vai 0,99 mēs ilgi dabūsim bākās liet. Gan cena atkal pacelsies, bet akcīzes nodoklis jau tamdēļ nesamazināsies.
Naftas cenai, ļoti ticams, dibens vel nav sasniegts. Šobrīd ir virs 40 USD. Saūda Arābijai pumpēšanas pašizmaksa esot zem 10 USD barelā, līdz ar to šamie turpinās pumpēt kā pumpē un pludinās to visu brīvajā tirgū. Rekur atradu kādu tabulu par pašizmaksām, nezinu gan, cik tā precīza, jo šķiet ka esmu arī nedaudz savādākus ciparus redzējis, bet nu relatīvi lielos vilcienos tur tā apmēram ir - knoema.com/rqaebad/cost-of-pro... .
Šobrīd it kā vairums OPEC'nieku ar Irānu priekšgalā labprāt piegrieztu pumpēšanas apjomus un celtu cenas, bet Saūda Arābija liek mīksto. Ģeopolitika. www.bloomberg.com/news/articles/2015-...
nu paga, bencins uz pusi lētāks nekā nevarēja palikt. jēlnaftas cena tagad apmēram 38 USD par barelu = noapaļojot uz augšu 35 eur. 1 barels = 159 l, tātad litrs jēlnaftas maksā 22 centi. Šogad augstākais punkts bija kaut kad ap maiju, kad bija ap 70 USD / barelā, tas ir 40 centi litrā, tā kā starpība tāpat vairāk par 18 centiem nevarēja iznākt. Jūnija sākumā LV bencins bija 1.21 eur, tagad 1.06, tātad starpība ir 15 centi no 18 iespējamajiem, ja vēl tos pāris nolaidīs, tad viss pareizi.