R.I.P. Jesse Pintado
Guitarist Jesse Pintado (TERRORIZER, ex-NAPALM DEATH) died over the weekend in a hospital in Holland, Century Media Records has confirmed. A pioneer in our musical genre, Jesse and his influential sound will be sorely missed. BLABBERMOUTH.NET would like to offer our most sincere condolences to his family and friends. Century Media Records will make a further announcement later in the week.

In a recent interview with Rockdetector.com, Pintado spoke about his final days in NAPALM DEATH.

"The departure was basically due to a variety of reasons," he said. "We shared a house together, we toured together, we were always together, but people move on. Along the way there was a little rough bumps, though I don't know. In my situation it got to the point where I needed a little fresh start. I'm still good friends with the guys; there's no animosity there, we're all cool, and they're happy with what I'm doing."

Asked if the media twisted the situation in some ways since it was reported that the band stated he had personal problems and alcohol issues," Pintado replied, "Yeah, of course. The other day I was browsing the Internet, and they stated I was dead! I thought 'Oh shit, I'm dead!' I really don't pay much attention to that."

Pintado's final release was the long-awaited TERRORIZER reunion CD, entitled "Darker Days Ahead", which came out last week via Century Media Records.
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
R.I.P.
jā, es viņu atceros no Napalma. R.I.P.
kāpēc nav pieminēts no kā viņš nomira?
Vēl nav info par to paziņots.
to Terrorizer jauno vajadzēs dabūt. vecais World Downfall bija zvērīgs
R.I.P. :(

Par nāves cēloņiem izdevās izkasīt tikai šito:

"He lived in Ridderkerk in the Netherlands, and died from complications of a diabetic coma." - en.wikipedia.org/wiki/Jesse_Pintado...

P.S. Meklējot informāciju, atradu Terrorizer myspace lapu, kur var vienu dziesmu no jaunā albuma ievērtēt: www.myspace.com/terrorizergrindcore...

pedeja laika sak kajas atstiept visadi tipinji:S
R.I.P
Kā mušas... :(
R.I.P.
Nesaskatu nekā sevišķi pārsteidzoša tai faktā, ka "pedeja laika sak kajas atstiept visadi tipinji" "Kā mušas...".

Cilvēki mirst, nepārtraukti. Tā kā to metāla pārstāvju ir gana daudz, arī no to vidus ik pa laikam kāds nomirst. Tas, ka pēdējā laikā tas varbūt notiek biežāk, varētu būt skaidrojams, ka pirmā un otrā viļņa metaļori jau kļūst paveci, turklāt dzīvesveids arī daudziem nav bijis tas veselīgākais.
nu,es liktu uzsvaru tieshi uz dziivesveidu,un ne tikai metaljoriem,arii citu stilu muuzikjiem un maaxliniekiem vispaar.
jūū, no pop pārstāvjiem vispār ik pa laikam kāds iziet rehabilitācijas kursu, cits pieķerts niekojamiem ar kokaīnu.
Tommy Lee savulaik teica kaut ko līdzīgu "Rokenrols ir durvis uz ātrām mašīnām, skaistām sievietēm un dārgām narkotikām"
Taču fakts, ka ik gadus aiziet kāds no lielākajiem talantiem; bet vietā ko likt - īsti nav.
Domāju, ka tas ir paskarbi teikts. Talanti ir bijuši visos laikos, un visos arī būs, taču lielākoties atzinību viņi gūst ne jau savā jaunībā, dažs pat tikai pēc nāves.
Vieglas smiltis, Jesse. No tiem, kas pedeja laika ir nolikusi karoti par Jesse vislielaka beda.
only the good die young
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Jubilāri
regar (18 gadi)
ssstnotb (6 gadi)
Viskas