Gorgoroth
Chau!

Ja kaadam ir vinju albums Incipit Satan, un ja tur ir dziemsu vaardi, vai kaads nevareetu man atsuutiit Unchain my Heart un When Love Rages Wild In My Heart, un varbuut arii Incipit Satan textus? Netaa nav.
Norsk Arysk Blakk Metal!!!
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
Kaa ta netaa nav.
Unchain my Heart:
yaaaaaa
go ! thy tide float I am guilt and I am god
the lecture that crap your flesh
the whores that trace you
the blood reflecting white
the curse of your heart
eternity

unchain my heart

defrock the flashin' deciyin' the due of evil twoele

pure direst fear and devilish speechin' devilish taker and devilish take

the curse of your heart
eternity
the curse of your heart of eternity ...
enjoyin' let me burn in the kingdom of flesh
Ha, ha... "Gorgoroth lyrics removed due to copyright complaint by the band"... tie ir riktiigie vechi. Viss vinjiem ne caur to atveri notiek.
Black data Hahaha, kuces vinji, es ari gribeeju gorgorothu lirikas apskatiities. Ari darklyrics biezhi apmeklee?=]
to 1996: viss protams kruta, tikai "melns metāls" norvēģiski IMHO ir "svart metall"
Tas norsk arysk... ir 2 no 101 blekmetaala likumiem- cs.nmu.edu/~rcarello/files/bla...

paldies par tekstu!
vai arii viens, neatceros...
varbuut jums ies pie sirds arii 101 numetaala likums :)
www.metalstorm.ee/fun/view_fun.php?id...
nu likumi ir uzrakstiita tiira patiesiiba. Lasu un gar aciim zib piemeers peec piemeera.
bet runaajot par tiem black metal likumiem, vareeja labaak. Piemeeram shis likums ir nedaudz savaads un taa kaa nevietaa. ---- Attempt to randomly throw the word "fuck" during random segments of your songs. (Kindly refer to Attilla's work on De Mysteriis Dom Sathanas.)
Līdzīgi likumi jau senāk iraid klejojuši. Tiesa ne tik popsīgi kā šitie :)

x. Don't be gay, don't be Dani Filth.
ee, bet tik un taa, vai kaads nevareetu uzdrukaat Gorgorotas textus, ja ir?
atver browserī dajebkuru meklēšanas serveri -> ieraksti "Gorgoroth lyrics"

Tas taču patiesībā nav nemaz tik sarežģīti, lai nevarētu to izdarīt pats.
Hehehe
Sodomize a virgin whore.(umm kaa vinja var buut mauka ja ir jaunava?:)
When in doubt, say "True Norwiegian Black Metal!" - Shitas gan buus jaatceras;)
Turn any cross you find upside-down <---- >:) Hehehehehe (:<
Never ever, EVER, EVER be open-minded <--100 punkti blakmetaalaa nekaadi nedriikst buut open-minded.
Never finish anything you start
Why isn't the word "Northern" in your album title yet!? Get to it! Amatuers... :PPP
Labie teksti=]]]
True black metaller: "Many of our dark hyms are influenced by the mighty Tolkien... You have not read the works of Tolkien!? Nerd. Wait a minute... It appears I am the nerdy one after all!"

hehehe sava patiesiiba ir...
>:-(
When your mom tells you to take out the garbage tell her that you're too metal to remove refuse.
=0
eu, bet textinjus kaads nevareetu pagaadaat? Luuuuuudzu!
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai reģistrējies!
Aktuāli
Forums
Online [0]
Pieslēgties
Meklētājs
Viskas