Intervija ar Dislocation
0
DISLCOATION:
P3 team disko čats ar grupas Dislocation bundzenieku, pavāru, vokālistu - Renātu Ragimhanovu.
Dislocation – no ka dislocējaties un kāpēc dislocējaties?
D:Sanāks pagarš izklāsts...
Kad pēc kārtējās sastāva maiņas vajadzēja vienoties kā sauksimies, bija grūti nākt klajā ar to patieso un vienīgo nosaukumu, jo bijām gana pasveši viens otram. Tad vienīgais, kas atlika, bija vieta, kur mēs mēģinājām un tā arī mūs kaut cik vienoja. Tā nu mēs sākotnēji saucāmies Location, bet, kad grupas basists, kuram arī piederēja tā vieta, personisku iemeslu dēļ no grupas aizgāja, bija skaidrs, ka būs jāmeklē cita vieta, kur turpināt iesākto. Līdz ar to mainījās arī nosaukums no Location uz Dislocation. Šo vārdu mēs paši interpretējam un tulkojam kā “Ne – vieta” vai “Ne tā vieta.” Var vilkt paralēles ar angļu vārdiem – likes un dislikes.
Klusi, klusi, sevi pieteicāt ļoti skanīgi, saspēlēti, svaigi un gandrīz uzreiz arī ar demo. Kā tas nāca?
D:Man gan šķiet, ka patiesā Dislokācija vēl slēpjas, jo liekas, ka sevi esam parādījuši labi ja uz kādiem 40%. Savukārt stāsts par demo/albūmu ir vienkāršs – mums jau labu laiku gribējās kaut ko taustāmu un secīgi entuziasms nav mūsu vājākā puse.
Noprotams, ka sākumā bija divi vīri – Renāts ar bungām un Kaspars ar ģitāru – tā arī mēģinājāt divatā?
D:Sākumā bija divi puikas - Rihards Veršīņins ar basģitāru un Renāts bez bungām…
Mēs bijām benda pamata formētāji un mēģinājām sākotnēji vienā privātskolā, kur arī bija pieejami stroķi gandrīz visai grupai, tad nācās pārvākties uz vietu, kura tagad jau ir dēvēta par “Ne - vietu.” Tādas ir Dislokācijas arhaiskās saknes.
Demo XXIX – kāpēc tik daudz iksi? Rakstījāt leģendārajā home recordings studijā – kā izdevās saglabāt labu skaņu?
D:XXIX jeb 29 ir speciāli izvēlēti cipari, jo tie simbolizē un norāda līniju, kur arī atrodas tā (Dārziņu rajona 29. līnija) vieta - grupas un tās nosaukuma pamats.
Laba skaņa ir galvenokārt Kaspara dēļ, jo viņš ļoti ilgi strādāja pie miksēšanas u.c. atbildīgiem darbiem. Bez tam palīgā nāca pedantisms un skaidra “poņa” par to, ko vēlamies panākt.
Un ja parasti Demo sastāv no 4-5 dziesmām, tad Jums tur liekas bija vairāk.
D:Mums bija 8 veikumi un es personīgi XXIX saucu par albūmu, jo vērtēju to pēc satura nevis garuma, kā arī ir zināmi līdzīga garuma oficiāli ieraksti, kuri ir saukti kā albūmi.
Pozitīvi un tikai, jo nav daudz Jūsu vecuma grupu, kur tehniskā spēlētvarēšana ir atbilstoša arī gribēšanai. Apzināta pašmācība, pašmotivācija vai labi skolotāji?
D:Esmu mācījies 100.vidusskolā (mūzikas nodaļa), tāpat arī tagadējais ģitārists Oskars tur tagad mācās. Pārējie apmeklēja privātstundas, bet lielāko daļu pašmācības ceļā apguva. Neviens normāls skolotājs ar karoti mutē neko neliks –daudz kas pašam jādara. Pašmotivācijai jābūt dzelžainai!
Personīgi daudz ko iemācījos klausoties ierakstus.
Kur palika meitene vokāliste, kas dzirdama demo ierakstā un Timurs no Disease?
D:XXIX ierakstā ir 2 vokālistes Krista Vībante un Elīna Seile – abas ir viesmākslinieces un tikai. Timurs ne visai atbilda kā ģitārists Dislokācijā, viņš vairāk varētu būt mind blowing vijolnieks. Sveicieni viņam!
Kā paši dēvējat to, ko spēlējat – orientālais death metal?
D:Mēs neaizraujamies ar klasifikāciju. Citi to sauc par progressive, contemporary, modern, experimental, avantgarde utt. Bet ja vajag, tad dēvēšu mūs par stilu kokteili – draņķīgs vai labs, lai paliek klausītāja ziņā.
Nav dzirdēts Opeth un Nile, bet bieži dzirdēts, ka to salīdzina ar Jums?
D:Ir dzirdēts, ka mēs skanam līdzīgi Slayer arī. Mēs uzskatam, ka tie, kuri patiesi ir šajā mūzikā, spēj sadzirdēt krasas atšķirības.
Kad būs otrais demo jeb pilnais albums? Un uz kuru pusi gaidāmas pārvērtības?
D:Otrais albūms ir jau “sacepts,” bet precīzu izlaišanas datumu nemācēšu teikt.
Un tas būs nesalīdzināms ar pirmo – labajā nozīmē.
Dislocation – „Atkal? Gandrīz katrā koncertā?” – cik koncertus esat jau nospēlējuši un kurš bija viskrutākais?
D:Jā, vienubrīd mēs “močījām” uz pilnu klapi. Bet kāpēc gan nē, ja ir piedāvājumi?
Mēs nospēlējam apmēram 15-20 kocertus – man īstenībā bail pat aptuveni teikt, jo man ir diezgan slikta atmiņa. Un krutākais varētu būt Lietuvas koncerts. Paldies visiem tiem, kuri to realizēja!
Ko paši klausaties un kas ietekmējis visvairāk līdz šim?
D:Es klausos mūziku no visām pasaules malām un tas viss sajaukums mani ir iespaidojis, pārējie pārsvarā ieturās rock, metal žanros.
Jaunākais notikums, laikam ir basista Toma „Mensona” - atpakaļ pie saknēm - Jūsu sastāvā? Jeb ir vēl kas gaidams?
D:Jā tas ir svaigākais, kas ir noticis.
Es šaubos, ka mums būs sastāva papildinājumi, jo ir pagrūti atrast līdzīgi domājošus cilvēkus.
Kas ir tas dzēriens, ko iecienījuši arī pārējie, ciemojoties pie jums backstage?
D:Laikam jau alus – tas visvairāk tiek patērēts. Kaspars pat pats brūvē savu alu un viņam labi sanāk.
Dziedošais bundzenieks – nav grūti bungāt un dziedāt tīros vokālus?
D:Tas nav tik grūti spēju vai koordinācijas līmenī, kā tehniskajos ierobežojumos. Ir vēlams atbilstošs mikrofons un labs skaņotājs, kas spēj uz skatuves panākt skaņas nevis konstantu dūkoņu, kā rezultātā nošu intonācija ir gandrīz neiespējama un notiek dziedāšana “uz aklo.” Visu pārējo izdara smadzenes.
Par ko ir dziesmu tematika un grupas ideoloģija lielos vilcienos?
D:Tēmas pārsvarā apskauj cilvēkus un visu cilvēci kopumā dažādos aspektos.
Labāk būtu katram individuāli uzmest aci, kas sarakstītajā notiek.
Un no kurienes nāk tās dziesmas, kas ir vairāk midtempo un mazāk death metal, piem. – instrumentālā -„Diologue”? ( ideāli varētu uzsamplēt Anatolija Gorbunova runu pa virsu)
D:Tās pārsvarā nāk no džekiņa vārdā Renāts. Viņš tieši domāja uzlikt pa virsu kādu ekpresīvo Žirinovskova runu.
Nākotnes plāni?
D:Miglā tīti.
draugiem.lv/dislocation...
www.myspace.com/banddislocation......
P3 team disko čats ar grupas Dislocation bundzenieku, pavāru, vokālistu - Renātu Ragimhanovu.
Dislocation – no ka dislocējaties un kāpēc dislocējaties?
D:Sanāks pagarš izklāsts...
Kad pēc kārtējās sastāva maiņas vajadzēja vienoties kā sauksimies, bija grūti nākt klajā ar to patieso un vienīgo nosaukumu, jo bijām gana pasveši viens otram. Tad vienīgais, kas atlika, bija vieta, kur mēs mēģinājām un tā arī mūs kaut cik vienoja. Tā nu mēs sākotnēji saucāmies Location, bet, kad grupas basists, kuram arī piederēja tā vieta, personisku iemeslu dēļ no grupas aizgāja, bija skaidrs, ka būs jāmeklē cita vieta, kur turpināt iesākto. Līdz ar to mainījās arī nosaukums no Location uz Dislocation. Šo vārdu mēs paši interpretējam un tulkojam kā “Ne – vieta” vai “Ne tā vieta.” Var vilkt paralēles ar angļu vārdiem – likes un dislikes.
Klusi, klusi, sevi pieteicāt ļoti skanīgi, saspēlēti, svaigi un gandrīz uzreiz arī ar demo. Kā tas nāca?
D:Man gan šķiet, ka patiesā Dislokācija vēl slēpjas, jo liekas, ka sevi esam parādījuši labi ja uz kādiem 40%. Savukārt stāsts par demo/albūmu ir vienkāršs – mums jau labu laiku gribējās kaut ko taustāmu un secīgi entuziasms nav mūsu vājākā puse.
Noprotams, ka sākumā bija divi vīri – Renāts ar bungām un Kaspars ar ģitāru – tā arī mēģinājāt divatā?
D:Sākumā bija divi puikas - Rihards Veršīņins ar basģitāru un Renāts bez bungām…
Mēs bijām benda pamata formētāji un mēģinājām sākotnēji vienā privātskolā, kur arī bija pieejami stroķi gandrīz visai grupai, tad nācās pārvākties uz vietu, kura tagad jau ir dēvēta par “Ne - vietu.” Tādas ir Dislokācijas arhaiskās saknes.
Demo XXIX – kāpēc tik daudz iksi? Rakstījāt leģendārajā home recordings studijā – kā izdevās saglabāt labu skaņu?
D:XXIX jeb 29 ir speciāli izvēlēti cipari, jo tie simbolizē un norāda līniju, kur arī atrodas tā (Dārziņu rajona 29. līnija) vieta - grupas un tās nosaukuma pamats.
Laba skaņa ir galvenokārt Kaspara dēļ, jo viņš ļoti ilgi strādāja pie miksēšanas u.c. atbildīgiem darbiem. Bez tam palīgā nāca pedantisms un skaidra “poņa” par to, ko vēlamies panākt.
Un ja parasti Demo sastāv no 4-5 dziesmām, tad Jums tur liekas bija vairāk.
D:Mums bija 8 veikumi un es personīgi XXIX saucu par albūmu, jo vērtēju to pēc satura nevis garuma, kā arī ir zināmi līdzīga garuma oficiāli ieraksti, kuri ir saukti kā albūmi.
Pozitīvi un tikai, jo nav daudz Jūsu vecuma grupu, kur tehniskā spēlētvarēšana ir atbilstoša arī gribēšanai. Apzināta pašmācība, pašmotivācija vai labi skolotāji?
D:Esmu mācījies 100.vidusskolā (mūzikas nodaļa), tāpat arī tagadējais ģitārists Oskars tur tagad mācās. Pārējie apmeklēja privātstundas, bet lielāko daļu pašmācības ceļā apguva. Neviens normāls skolotājs ar karoti mutē neko neliks –daudz kas pašam jādara. Pašmotivācijai jābūt dzelžainai!
Personīgi daudz ko iemācījos klausoties ierakstus.
Kur palika meitene vokāliste, kas dzirdama demo ierakstā un Timurs no Disease?
D:XXIX ierakstā ir 2 vokālistes Krista Vībante un Elīna Seile – abas ir viesmākslinieces un tikai. Timurs ne visai atbilda kā ģitārists Dislokācijā, viņš vairāk varētu būt mind blowing vijolnieks. Sveicieni viņam!
Kā paši dēvējat to, ko spēlējat – orientālais death metal?
D:Mēs neaizraujamies ar klasifikāciju. Citi to sauc par progressive, contemporary, modern, experimental, avantgarde utt. Bet ja vajag, tad dēvēšu mūs par stilu kokteili – draņķīgs vai labs, lai paliek klausītāja ziņā.
Nav dzirdēts Opeth un Nile, bet bieži dzirdēts, ka to salīdzina ar Jums?
D:Ir dzirdēts, ka mēs skanam līdzīgi Slayer arī. Mēs uzskatam, ka tie, kuri patiesi ir šajā mūzikā, spēj sadzirdēt krasas atšķirības.
Kad būs otrais demo jeb pilnais albums? Un uz kuru pusi gaidāmas pārvērtības?
D:Otrais albūms ir jau “sacepts,” bet precīzu izlaišanas datumu nemācēšu teikt.
Un tas būs nesalīdzināms ar pirmo – labajā nozīmē.
Dislocation – „Atkal? Gandrīz katrā koncertā?” – cik koncertus esat jau nospēlējuši un kurš bija viskrutākais?
D:Jā, vienubrīd mēs “močījām” uz pilnu klapi. Bet kāpēc gan nē, ja ir piedāvājumi?
Mēs nospēlējam apmēram 15-20 kocertus – man īstenībā bail pat aptuveni teikt, jo man ir diezgan slikta atmiņa. Un krutākais varētu būt Lietuvas koncerts. Paldies visiem tiem, kuri to realizēja!
Ko paši klausaties un kas ietekmējis visvairāk līdz šim?
D:Es klausos mūziku no visām pasaules malām un tas viss sajaukums mani ir iespaidojis, pārējie pārsvarā ieturās rock, metal žanros.
Jaunākais notikums, laikam ir basista Toma „Mensona” - atpakaļ pie saknēm - Jūsu sastāvā? Jeb ir vēl kas gaidams?
D:Jā tas ir svaigākais, kas ir noticis.
Es šaubos, ka mums būs sastāva papildinājumi, jo ir pagrūti atrast līdzīgi domājošus cilvēkus.
Kas ir tas dzēriens, ko iecienījuši arī pārējie, ciemojoties pie jums backstage?
D:Laikam jau alus – tas visvairāk tiek patērēts. Kaspars pat pats brūvē savu alu un viņam labi sanāk.
Dziedošais bundzenieks – nav grūti bungāt un dziedāt tīros vokālus?
D:Tas nav tik grūti spēju vai koordinācijas līmenī, kā tehniskajos ierobežojumos. Ir vēlams atbilstošs mikrofons un labs skaņotājs, kas spēj uz skatuves panākt skaņas nevis konstantu dūkoņu, kā rezultātā nošu intonācija ir gandrīz neiespējama un notiek dziedāšana “uz aklo.” Visu pārējo izdara smadzenes.
Par ko ir dziesmu tematika un grupas ideoloģija lielos vilcienos?
D:Tēmas pārsvarā apskauj cilvēkus un visu cilvēci kopumā dažādos aspektos.
Labāk būtu katram individuāli uzmest aci, kas sarakstītajā notiek.
Un no kurienes nāk tās dziesmas, kas ir vairāk midtempo un mazāk death metal, piem. – instrumentālā -„Diologue”? ( ideāli varētu uzsamplēt Anatolija Gorbunova runu pa virsu)
D:Tās pārsvarā nāk no džekiņa vārdā Renāts. Viņš tieši domāja uzlikt pa virsu kādu ekpresīvo Žirinovskova runu.
Nākotnes plāni?
D:Miglā tīti.
draugiem.lv/dislocation...
www.myspace.com/banddislocation......
Komentāri sakārtoti pēc to ievadīšanas datuma
Šim resursam nav neviena komentāra!
Pievienot komentāru
Komentārus rakstīt var tikai reģistrēti lietotāji tapēc ielogojies vai
reģistrējies!